לא קל להחליט עם איזו חברת שיווק דיגיטלי לעבוד. הנה דוגמאות ללקוחות שעבדו איתנו, שיעזרו לכם להחליט
קיבלנו את השיווק הדיגיטלי של חברת נטוורקינג B2B בהייטק. החברה בדיוק עשתה עיצוב מחדש לא מוצלח לאתר שלה. ההפניות לא עבדו נכון וזה היה מאוחר מדי לשנות את זה.
בנוסף, התחילה מגפת הקורונה ולידים מכנסים ואנשי מכירות ירדו באופן ניכר. כנסים וירטואליים לא היו תחליף מוצלח במיוחד.
כדי להשיג תוצאות מהירות, התחלנו בשיפוץ הקמפיינים שלהם ברשת.
שינינו את כל הקמפיינים שלהם.
מיקדנו את המודעות שלהם במיקוד הרבה יותר צר.
הוספנו מודעות חיפוש בבינג בנוסף לגוגל.
הוספנו מודעות חיפוש בשפה זרה בלוקיישנים שהיו בהם הרבה מכירות.
הפעולות האלו הצליחו להניב זרם יציב של לידים כדי להחליף את אלו שאבדו מהכנסים ואנשי המכירות.
אבל עוד לא היינו מרוצים. החלטנו להשיק מבדק שימושיות כדי לראות מה חסר לנו. בחרנו בודקים בקפידה, כאלו שיוכלו לספק לנו תובנות חדשות. מבדק השימושיות באמת עזר לנו למצוא מקומות רבים שיכולנו לשפר את האתר. אך היה דבר אחד שבאמת עזר למקד את כל המאמצים שלנו.
הקשבנו היטב למה שהבודקים אמרו והבנו שאנחנו לא מספיק ממוקדים במילת מפתח אחת חשובה במיוחד. בדקנו את קמפיין המודעות שלנו וראינו שיחס ההמרה למילת המפתח הזו היה גבוה פי שניים מהממוצע.
הפכנו את מילת המפתח הזו למילת המפתח הכי חשובה בקידום האורגני שלנו. שינינו את קבוצת המודעות עם מילת המפתח הזו כך שלא יאזול לה התקציב.
התוצאה של המאמצים האלו היתה הכפלת ערך המטרה שהוגדרה.
החברה ביקשה מאיתנו להיפגש ולהסביר להם מה עשינו כדי להגדיל כל כך את המכירות.
מבדק השימושיות הביא להכפלת ערך המטרה והגדלת מכירות
לקוח חדש, יצרן של מכשירי טיהור מים לשימוש תעשייתי וחקלאי, הגיע אלינו כדי להגדיל את התנועה באתר. ביצענו אופטימיזציה לדפים שלהם כך שיופיעו גבוה יותר במנועי החיפוש, והחלנו מודעות חיפוש ומודעות תצוגה בגוגל, וגם מודעות בפייסבוק ובלינקדאין.
תוך 8 חודשים הצלחנו להגדיל את התנועה מעל 1000% (יותר מפי עשר לעומת השנה הקודמת), וערך המטרה יותר מאשר שולש.
חברה נוספת שהחלה לעבוד איתנו לפני כמה שנים היתה בעלת אתר קטנטן, שדורג בעמוד הרביעי או חמישי בגוגל, ושהשיג רק כמה מאות משתמשים בחודש בשוק נישתי ביותר.
עשינו שיפוץ מוחלט של האתר והתחלנו לפרסם בגוגל ובבינג.
עכשיו הם מדורגים בעמוד הראשון בגוגל עבור כל פסי הייצור שלהם בתעשיות התקשורת, הטלקומוניקציה והאירוספייס. יש תנועה של אלפי משתמשים בחודש באתר, והם מוכרים מאות מהמכשירים שלהם מסביב לעולם.
לפני כמה שנים, התחלנו לעזור לחברת מסחר אלקטרוני עם ערוץ היוטיוב שלהם. הלך להם לא רע, עם למעלה ממיליון צפיות בשנה הקודמת, אבל רק 6,000 מנויים בערך. הם רצו להרחיב את טווח הפעילות והעוקבים שלהם.
התחלנו עם קידום סרטונים במודעות in-stream והכפלנו את כמות הצפיות ל-2.4 מיליון בשנה, אבל השגנו רק 6,500 מנויים חדשים.
בשנה השניה ביקשנו מהם לפרסם סרטון חדש כל שבועיים. מצאנו מיקס אופטימלי לרוטציה בין קידום סרטונים חדשים ומבחר מהסרטונים הישנים יותר.
זו היתה הצלחה. בשנה השניה, היו 4.3 מיליון צפיות ו-14,300 מנויים חדשים. זה גידול של 120% במנויים חדשים!
אז ידענו שפרסום יותר סרטונים לעיתים קרובות יותר היא אסטרטגיה מוצלחת.
יוטיוב השיק את “יוטיוב שורטס” והמלצנו לחברה להשתמש בפלטפורמה הזו.
שורטס הם סרטונים הקצרים יותר מ-60 שניות, והם יותר גבוהים מאשר רחבים – כמו הסרטונים שהחברה הפיקה עבור אינסטגרם.
בשנה השלישית שלנו, אחרי עשרה חודשים בלבד של העלאת שורטס, היו לחברה מעל 207 מיליון צפיות ו-352,100 מנויים חדשים!
ענף המלונאות באירופה תחרותי ביותר. אחרי שהלקוח עבד איתנו כדי להגביר את התפוסה במלון הוא נאלץ לבנות אגף נוסף. מה יכול להיות טוב יותר
רבים מלקוחותינו עובדים איתנו זה שנים רבות. אחד הלקוחות שלנו עובד איתנו זה חמש-עשרה שנים, אבל במהלך חמש-עשרה השנים הללו הוא הפסיק לעבוד איתנו. פעמיים! אולם בשתי הפעמים הוא חזר אלינו. טוב לדעת שלקוחות חוזרים אלינו גם אחרי שהם מנסים את המתחרים שלנו.
חברה המייצרת מוצרי מטבח לעסקים נהנתה מעלייה גדולה במכירות אחרי שהתחלנו לעבוד איתה. בשלב מסוים הם אמרו לנו שהם אינם מסוגלים לעמוד בקצב ההזמנות. זה היה נהדר בעבורם. אבל נהדר פחות בעבורנו. הם הפסיקו לעבוד איתנו משום שמשכנו אליהם יותר מדי לקוחות חדשים.
השתלטנו על קמפיין למוצר אימוני כוח. עצרנו את מסעות החיפוש שלהם אדוורדס כפי שהם היו מבזבזים את כספם. מודעות ופוסטים בפייסבוק הביאו ליותר מ.2 מיליון עוקבים. חשיפה נוספת זו מניעה את המכירות ההולכות וגדלות שלהם.
חברת תיירות רפואית חדשה העוסקת בתחום התיירות הגלובלית פנתה אלינו וסיפרה כי הם יודעים כיצד לבצע קידום אתרים במנועי חיפוש. אלא שיש להם אתר חדש והם מעוניינים להשקיע בהענקת דחיפה נוספת עבורו למשך שנה וזו הסיבה לכך שהתקשרו אלינו.
בנוסף לשכר הטרחה הקבוע שלנו, סיכמנו על קבלת בונוס במידה ונשיג כמות מסוימת של תנועה באתר בתוך שנה. בחודש השני, הם התקשרו אלינו ואמרו כי הם מעוניינים להפסיק לעבוד עמנו.
הם לא ראו עלייה בתנועה האורגנית כפי שציפו. למזלם, יכולנו להסביר להם כי אנו עובדים באופן מתודולוגי ועליהם לחכות מעט יותר בכדי לראות תוצאות. סיימנו את ניתוחי הקישור והמחקר שלנו ועמדנו להתחיל בביצוע.
אם נקצר סיפור ארוך זה, הגענו ליעד התנועה שלהם- והשגנו את הבונוס שלנו!- שישה חודשים מוקדם יותר. גם במקא הזאת .
מנהל שיווק / בוסקום, מ.מ. טראדיון, ישראל
Trademarks belong to their respective owners. Israel Digital Marketing: Serving Israel and International Clients