סיפורי הצלחה
הלקוחות של איימס
לא קל להחליט עם איזו חברת שיווק דיגיטלי לעבוד. הנה דוגמאות ללקוחות שעבדו איתנו, שיעזרו לכם להחליט:
תחום המלונאות
ענף המלונאות באירופה תחרותי ביותר. אחרי שהלקוח עבד איתנו כדי להגביר את התפוסה במלון הוא נאלץ לבנות אגף נוסף. מה יכול להיות טוב יותר?
מפעל ייצור B2B
חברה המייצרת מוצרי מטבח לעסקים נהנתה מעלייה גדולה במכירות אחרי שהתחלנו לעבוד איתה. בשלב מסוים הם אמרו לנו שהם אינם מסוגלים לעמוד בקצב ההזמנות. זה היה נהדר בעבורם. אבל נהדר פחות בעבורנו. הם הפסיקו לעבוד איתנו משום שמשכנו אליהם יותר מדי לקוחות חדשים.
תיירות גלובלית
חברת תיירות רפואית חדשה העוסקת בתחום התיירות הגלובלית פנתה אלינו וסיפרה כי הם יודעים כיצד לבצע קידום אתרים במנועי חיפוש. אלא שיש להם אתר חדש והם מעוניינים להשקיע בהענקת דחיפה נוספת עבורו למשך שנה וזו הסיבה לכך שהתקשרו אלינו.
בנוסף לשכר הטרחה הקבוע שלנו, סיכמנו על קבלת בונוס במידה ונשיג כמות מסוימת של תנועה באתר בתוך שנה. בחודש השני, הם התקשרו אלינו ואמרו כי הם מעוניינים להפסיק לעבוד עמנו.
הם לא ראו עלייה בתנועה האורגנית כפי שציפו. למזלם, יכולנו להסביר להם כי אנו עובדים באופן מתודולוגי ועליהם לחכות מעט יותר בכדי לראות תוצאות. סיימנו את ניתוחי הקישור והמחקר שלנו ועמדנו להתחיל בביצוע.
אם נקצר סיפור ארוך זה, הגענו ליעד התנועה שלהם- והשגנו את הבונוס שלנו!- שישה חודשים מוקדם יותר. גם במקא הזאת .
תיירות ביפן
לפני כמה שנים קיבלתי מייל מחברה אמריקאית, ובו הם ביקשו שנחליף את חברת השיווק הדיגיטלית שאיתה עבדו עד אז. הפרט הבלתי שגרתי היחיד בבקשה שלהם היה ששפת השיווק תהיה יפנית. מאחר ואני אוהב אתגרים הסכמתי מיד. אנחנו עובדים איתם זה למעלה מחמש שנים, ואף עזרנו להם בשיווק דיגיטלי בקוריאנית.
מכשור רפואי
רבים מלקוחותינו עובדים איתנו זה שנים רבות. אחד הלקוחות שלנו עובד איתנו זה חמש-עשרה שנים, אבל במהלך חמש-עשרה השנים הללו הוא הפסיק לעבוד איתנו. פעמיים! אולם בשתי הפעמים הוא חזר אלינו. טוב לדעת שלקוחות חוזרים אלינו גם אחרי שהם מנסים את המתחרים שלנו.
אימוני כוח
קיבלנו לידינו קמפיין פרסום עבור מוצר המשמש לאימוני כוח. הפסקנו את קמפיין מודעות ה-AdWords במנועי החיפוש משום שהם היו פשוט בזבוז של כספי הלקוח והתמקדנו בשיווק במדיה החברתית. לאחר תהליך במהלכו פרסמנו מודעות ופוסטים בפייסבוק הגדלנו את כמות הלייקים והעוקבים מכמה מאות בודדים ללמעלה מ-1.3 מיליון לייקים ומאה אלף עוקבים. החשיפה המוגברת הזו הביאה לעלייה במכירות.