ספר לקידום אתרים בזירה הבינלאומית

את הספר שלי על קידום אתרים בזירה הבינלאומית והרב-לשונית ניתן לרכוש דרך אמאזון. הספר קצר ונכתב כמדריך מעשי המבוסס על 22 שנות ניהול הקמפיינים הבינלאומיים שלנו.

האם הספר בשבילי?

האם אתה עובד בשיווק דיגיטלי או שיש לך אתר אינטרנט שברצונך לשווק? האם ברצונך להגדיל את המכירות או ההפניות שלך על ידי מכירה ברחבי העולם? אם התשובה היא כן, ספר זה בשבילך!

מה תלמד בספר זה

אילו שאלות יש לשאול כאשר נכנסים לשוק הבינלאומי:

  • האם אתה צריך לשווק באופן בינלאומי?
  • כיצד לגלות אם יש שוק עבור המוצר שלך באזורים אחרים?
  • האם אתה צריך לתרגם את כל האתר?
  • באלו מנועי חיפוש עליך להשתמש במדינות שונות?

עד שתסיים ספר זה, יהיו לך את הכלים הנחוצים בכדי להתמקצע בכניסה לעולם השיווק הגלובלי באינטרנט

עבדנו קשה בכדי להפוך ספר זה לתמציתי ומעניין בכדי שלא תבזבז את הזמן שלך!

אודות המחבר!

רון ספינר, הוא בעל תואר M.Sc מהטכניון ובעל תואר B.Sc מאוניברסיטת מישיגן, אן ארבור.
רון ספינר ייסד חברת תקשורת שיווקית בשנת 1983 ובשנת 1998 החברה עברה להתמקד בשיווק באינטרנט.

רון המשיך במאמציו והיה אחד מ-100 האנשים הראשונים בעולם שעבר את מבחן Google Ads המקצועי של גוגל. הכובע שגוגל שלחו לו עדיין שמור אצלו.

חברות מארה”ב, אירופה, המזרח הרחוק וכן חברות ייצוא ישראליות מצאו את אתר האינטרנט שלו – www.aims.co.il – והפכו להיות חלק מלקוחותיו. דבר זה גרם להבנה עמוקה של המושג “גלובליזציה” ושיווק בינלאומי.