האם מנועי החיפוש גוגל ובינג מסתירים את דו”ח האו”ם שמראה שאין רעב בעזה?
האו”ם פרסם דו”ח ב-8 ליוני 2024 בו הגיע למסקנה שאין ראיות להיות רעב כלשהו בעזה. גוגל נכשלת כשעושים חיפוש אחר המושג, “רעב בעזה”, אבל בינג גרוע הרבה יותר יותר התוצאה הראשונה שעולה בחיפוש גוגל הינה מוויקיפדיהוהיא שגויה לחלוטין ביחס לרעב בעזה. גםהעמודה הימנית מציגה מידע שקרי שמקורו בוויקיפדיה. אולי גוגל צריך להפסיק להציג תוצאות מוויקיפדיהכשמדובר […]
האם תהיתם אי-פעם איך גוגל תרגום עובד?
תרגום גוגל משתמש במתמטיקה ובבינה מלאכותית (AI) כדי לתרגם שפות. היישום יכול לתרגם בין שתי שפות שאינן אנגלית. אך למען האמת החומר קודם מתורגם משפת המקור לאנגלית ולאחר מכן מתורגם מאנגלית לשפה היעד. הסיבה לכך היא שלגוגל יש הרבה יותר נתונים באנגלית מאשר בשפות אחרות. תרגום גוגל עוזר למשווקים דיגיטליים עם שיווק דיגיטלי דו-לשוני. […]
בדיחות פסח ושיווק דיגיטלי?
חג הפסח כבר דופק בדלת וחשוב להכין בדיחות מבעוד מועד כדי לעורר את עניין בילדיכם בסדר. ואולי, גם בשיווק דיגיטלי. לידיעתכם: הקלדת המילה חמץ בשורת החיפוש של גוגל אינה זהה לחיפוש הנדרש אחר חמץ. שאר הבדיחות שאני מכירה לא קשורות לשיווק דיגיטלי אבל אם הן יכולות לגרום לך לחייך, זה טוב מספיק עבורי: ארוחת צהריים […]
אזהרה: ניתוח מגדר דרך גוגל אנליטיקס (Google Analytics)
התנהגות של גברים מול נשים בקניות מקוונות מחקרים מדגימים שלמגדר יש השפעה משמעותית על התנהגות צרכנים בשופינג מקוון. כתוצאה מכך, ניתוח התנהגות נשים וגברים באתרים יכולה להיות גישה אסטרטגית לאופטימיזציה של מכירות. אך כשמשתמשים בגוגל אנליטיקס למטרה זו, יש כמה דברים חשובים לשים לב אליהם. לגוגל אנליטיקס יש את הפונקציה של השוואת נתונים בין […]
מילות מפתח שליליות: מילת מפתח בודדת מול ביטוי בגוגל אדס ובינג אדס
חלק שני: כתבנו בעבר טיפ חשוב על מילות מפתח שליליות, שגוגל לא תוסיף באופן אוטומטי את ההטיות שלהן לרבים ושגיאות כתיב נפוצות של מילים אלו. צריך להוסיף אותן ידנית. הנה הטיפ הבא שלנו לגבי מילות מפתח שליליות. לעיתים קרובות, אנשים מוסיפים ביטויים כמילות מפתח שליליות בגוגל אדס. לדוגמה, אם חנות מוכרת רק ציוד לסיבים אופטיים, […]
שליטה במדיניות של גוגל אדס: מקרה מבחן
מחסור בעובדים בתקופת הקורונה בשיאה של מגפת הקורונה, התמודדנו עם אתגר רציני. לקוח שלנו היה נואש לעובדים, אבל המאגר הפוטנציאלי כמו התאדה. הטבות האבטלה שגשגו, אבל היה ברור שזה לא יימשך לנצח. המטרה שלנו היתה לתפוס את תשומת הלב של מחפשי עבודה עם הבטחה להזדמנות מעניינת לתעסוקה. הפשלנו שרוולים ופיתחנו קמפיין מטורגט, שממוקד במחפשי עבודה […]
אסטרטגיה ניסויית בגוגל אדס
ניסויים בגוגל אדס. הידעתם שגוגל אדס מתוכנן, פשוטו כמשמעו, לערוך ניסויים? היה לנו קמפייןמוצלח שבו כל מילות המפתח הוגדרו “התאמה לביטוי”. באופן כללי, התאמהלביטוי היא הבחירה המועדפת שלנו מאז השינויים בהתאמה לביטוי ומגביל ההתאמה הרחבה. לאחר שהוציאו משימוש את מגביל ההתאמה הרחבה, גוגל החליפו באופן אוטומטי אתכל מילות המפתח של מגביל התאמה רחבה להתאמה לביטוי. […]
חיסכון בזמן כשמטרגטים מדינות בגוגל אדס (Google Ads)
העולם על פי גוגל (אדס) מעודכן לשנת 2021 לא מזמן, הכנסתי הרבה מדינות בקמפיין מודעות בגוגל אדס. הלקוח הקריא לי בטלפון את המדינות שהוא לא רצה לכלול. לגוגל אדס אין דרך מהירה להזין את הרשימה הזו. הייתי צריך להוסיף את כל המדינות אחת-אחת ולדלג על אלו שברשימה שלי. ידעתי שחייבת להיות דרך מהירה יותר. אז […]
שבע טעויות בניתוח תנועת גולשים
לעיתים קרובות, סטטיסטיקה מניתוח תנועת גולשים יכולה להטעות. זה קל מאד לטעות בהתבסס על ניתוח סטטיסטיקת תנועת גולשים. הנה טעויות שגילינו עבור המדדים הבאים: 1. מספר לידים למילת מפתח חשוב מאד למדוד המרות לפי מילת מפתח. זה מאפשר לדעת איפה למקד את המאמץ השיווקי. אבל לאתרים רביםשל B2B – ובמיוחד אלו עם מוצרים בעלות גבוהה – יש מספר […]
אפשרו לעזוב בקלות כדי להגדיל מכירות ולידים
כולנו יודעים שאם נהפוך את קניית המוצרים לקלה באתר שלנו תהיה עליה במכירות ובלידים. אבל אסטרטגיה פחות מוכרת היא להקל על אנשים להתנתק. הנה דוגמה מהפודקסט של קייטי מילקמן Choiceology (תורת הבחירה, בתרגום חופשי). תלמדו עוד על איך להפחית חיכוך ולהגביר מכירות ולידים עיתון אינטרנטי יזם אפשרות קלה מאד וזולה מאד להרשמה: ליש”ט אחד לחודש […]