שיווק דיגיטלי בעקבות מלחמת חרבות הברזל בעזה
שיווק דיגיטלי בזמן המלחמה בעזה למשווקים דיגיטליים יש יתרון מיוחד בהסברת עמדת ישראל באינטרנט, מכיוון שאנחנו מבינים את ההשפעה של הרשת החברתית. לדוגמה, חמאס קוראים ל”שחרור פלסטין” למרות שעזה חופשיה כבר מאז 2005. צריך משווקים דיגיטליים ישראלים, ואחרים שרואים מבעד לשקרי חמאס, כדי להבטיח שהציבור מקבל את כל המידע. אני מבלה כל יום זמן בהסברה […]
בנק ישראל שכח לבצע מחקר שמישות
לפני כשנה, בנק ישראל שיפץ את אתר האינטרנט שלו. אבל ככל הנראה, הבנק לא עשה מחקרי שמישות כלשהם ביחס לדף. כשאתה נוחת בדף 404 שלהם: לתמונה שמופיעה בדף לא אין כל קשר לבנק ישראל. היא מראה ציפור שאיבדה את דרכה במדבר. אולי היא מתייחסת לבני ישראל ששוטטו 40 שנה במדבר לאחר יציאת מצרים, אבל איך […]
חמאס מעולה בשיווק דיגיטלי
לאחרונה, הקשבתי לראיון עם אלה קינן, בלוגרית מסעות ומשווקת דיגיטלית שעובדת קשה לאחרונה במטרה לסייע להסברה של מדינת ישראל. קינן הייתה אחראית לשיווק של ההאשטאג #HamasisISIS שהפך ויראלי. קינן מתארת את כישורי השיווק המעולים של חמאס. יחיא סינוואר אמר בראיון ששודר בארה”ב: “אנחנו ג’ורג’ פלויד. כמו שאמר ג’ורג’, ‘אני לא יכול לנשום.’ אנחנו לא יכולים […]
ייעוץ בחינם להוספת ממ”ד
לאחר מלחמת המפרץ נחקק חוק המחייב בניית ממ”ד (מרחב מוגן דירתי) בכל דירה חדשה הנבנית. לבניית ממ”ד יש חוקים מיוחדים ודרישות שמטרתם להבטיח שהחדר יהיה מקום בטוח במקרה הצורך. במלחמה הנוכחית, חרבות ברזל, אלפי טילים נורו לעבר ישראל מעזה ומלבנון. אין לדעת מה עתיד לקרות, אך ממ”ד בדירה הפךלכורח קריטי אף יותר מאשר בעבר. על […]
האם צ’ט ג’יפיטי יותר טוב מגוגל בארד?
גוגל בארד עוד לא מאפשר גישה מישראל. זה כבר חיסרון גדול לדעתנו. במקום לשאול אנשים איזה AI יותר טוב לדעתם, החלטנו ללכת ישירות למקור ולשאול את ה-AI. התנצלות לבארד, אבל בגלל שאתה לא זמין בישראל, לא יכולנו לשמוע את דעתך לגבי השאלה הגדולה. אבל כן הצלחנו לשמוע את צ’אט GPT. כששאלנו את צ’אט GPT מי […]
התאמה רחבה למילות מפתח שליליות – טיפים לגוגל אדס שאולי אתם לא מכירים
כשמוסיפים מילת מפתח למסעי פרסום של גוגל או בינג, מנועי החיפוש כוללים באופן אוטומטי שגיאות כתיב וצורות רבים. עם זאת, אם מוסיפים את אותה מילה לרשימת מילות המפתח השליליות זה לא קורה: אם רוצים גם את צורת הרבים, צריך להוסיף גם מילה זו. אם לא רוצים שהמודעה תופיע כשמישהו כותב את מילת המפתח השלילית עם […]
ChatGPT, AI & שיווק דיגיטלי
צ’אט GPT נכנס בסערה לשוק. אנשים לומדים מה הוא יכול לעשות ומה לא עבור שיווק דיגיטלי. החלטנו לבדוק אותו מול בני אדם. ארגנו תחרות באתר של פרילנסרים כדי שאנשים ימציאו סלוגן חדש לעסק שלנו. סיפקנו להם מידע על מה רצינו להביע אודות העסק. אנשים רבים השתתפו וקיבלנו המון אופציות לחברת השיווק הדיגיטלי שלנו. ואז ביקשנו […]
מודעות לשיחות בגוגל אדס
לגוגל אדס (Google Ads) יש סוג מגניב של מודעה – מודעות לשיחות (call ad). זהו סוג של קמפיין חכם. כמשווקים מנוסים, אנחנו בדרך כלל נמנעים מאסטרטגיות אוטומטיות כמו קמפיינים חכמים, מפני שלגוגל יש יותר מדי שליטה לטעמנו. אבל, כשניסינו את מודעות לשיחות, התוצאות שראינו היה כל כך טובות שהן היו שוות את אובדן השליטה. אז […]
טיפ מרקיטנג הכי טוב שיש לעסק לעסק
יש כל כך הרבה ערוצים ופלטפורמו שמאפשרים מרקטינג דיגיטלי כיום. אחרי 20 שנות ניסיון בתחום, אני יודע אילו מהם הכי טובים עבור הלקוחות שלנו. אבל, זה לא אומר שהם יעבדו הכי טוב עבור חברת הB2B שלכם. לכן, הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לכם בהקשר של B2B זה לנסות. נסו פלטפורמות ואסטרטגיות שונות כדי […]
האם כדאי לי לעבור לגוגל אנליטיקס 4?
גוגל תפסיק לדווח לגוגל אנליטיקסיוניברסל (Google Analytics Universal) ביולי 2023. אך יש כמה סיבות חשובות לשדרג לגוגל אנליטיקס 4 (GA4) כבר עכשיו ולא לחכות שנה. אזכיר את החשובותביותר: אם תחכו עד שנה הבאה כדי לשדרג, לא יהיו לכם נתונים היסטוריים. לא תהיה אפשרות לייבא את הנתונים ההיסטוריים מגוגל אנליטיקס יוניברסל ל- GA4. נתונים היסטוריים הם […]