פרסום במנועי חיפוש ובאתרי אינטרנט – הגישה שלנו 

ראינו יותר מידי מסעות פרסום שהתמקדו בתנועה במקום במכירות ולידים. מיד שינינו את מטרות מסעות הפרסום והתמקדנו ברווח או בלידים.

ואם אתה שם לך למטרה מדינות בהן ל- גוגל יש נתח שוק קטן, אנו יכולים בנוסף לנהל את מסע הפרסום שלך במנוע החיפוש המקומי:

  • Baidu בסין
  • Yandex ברוסיה
  • Yahoo/Google ביפן
  • Naver בקוריאה

קיימת גם האפשרות לפרסם באתרי חדשות ואתרים הממוקדים בנושאים שמתאימים לחברה שלכם. דרך נוחה לעשות זאת היא דרך חברת Outbrain וחברת- Taboola.

פרסום- סיפורי הצלחה

חברת היי-טק – שיווק דיגיטלי בשוק היפני

אחת מלקוחותינו היא חברת היי- טק שמוכרת לחברות גדולות ברחבי העולם. יפן הייתה שוק מרכזי וחשוב עבורם ולאחר מספר שנים שעבדנו עימם, נאמר לנו להפסיק את הפרסום ביפן זאת מאחר והם הצליחו להפוך את כל הלקוחות הפוטנציאליים ללקוחות שלהם.
 
חברת מסחר אלקטרוני – מסעות פרסום בגוגל
חברה אחרת איתה אנו עובדים היא חברה אמריקאית המוכרת באופן מקוון גם לשוק ה B2B וגם ללקוחות פרטיים. החברה עובדת יחד עם חברת פדקס. פדקס היו מוסרים את מוצריה ללקוחות ממדינות הקרובות ללקוח בתוך יום אחד ולמדינות רחוקות יותר תוך 2-4 ימים.
 
כאשר התחלנו לעבוד עם חברה זו הבנו שצריך להפריד בין הקמפיינים. אחת ממסעות הפרסום כלל רק מדינות הממוקמות בסביבת החברה. זה איפשר לנו לכתוב בפרסומות – “מזמינים היום ומקבלים את המוצרים מחר”.. התוצאה- גידול במכירות באופן משמעותי.
 
בית מלון בוטיק – שיווק דיגיטלי בכל הערוצים
הסכמנו לעבוד עם בית מלון קטן – מלון בוטיק הממוקם בעיר בירה אירופית. תוך מספר שנים,
המלון בנה אגף נוסף ויותר מהכפיל את מספר החדרים בו. אי אפשר לקבל עדות טובה יותר מזו. 
 
בית מלון
בעל בית מלון נוסף התקשר אלינו ורצה שננהל את קמפיין השיווק הדיגיטלי שלו. תחילה ניסינו להסביר לו כי המלון שלו קטן מידי בכדי להצדיק את ההתקשרות עמנו. אולם, בעל המלון התעקש ומסתבר שגם היה חכם יותר מאיתנו.
 
היות והיה מדובר במלון קטן בעיר מרכזית, ידענו כי התשואה עבור ההשקעה תהיה חיובית במילות מפתח בהן המתחרים הגדולים שלו אינם משתמשים. מסע הפרסום שלנו התמקד במילות מפתח בעלות שיעור המרה (מספר המכירות ביחס לכמות התנועה באתר) גבוה. תוך חמישה חודשים התפוסה במלון עלתה מ-50% ל-85%!

תרגום מסעות פרסום ממומנים (PPC) איתנו

מסעות הפרסום שלכם יתורגמו לשפות המתאימות בהתאם לצורך. במדינות מסוימות, ישנן שפות רבות שצריך להתייחס אליהן:

  • ביפן יש אוכלוסייה גדולה למדי של דוברי קוריאנית.
  • בארה”ב יש אוכלוסייה משמעותית הדוברת ספרדית.
  • באוקראינה יש דוברי רוסית רבים.
  • בישראל דוברי רוסית וערבית רבים.

יש לוודא שמילות המפתח המשמשות אתכם במדינות השונות משקפות את השימוש המקומי. חשוב תמיד לתרגם את מילות המפתח בעזרת אנשים שעבדו בתעשייה שלכם בשפה המקומית — אחרת, כל מאמצי קידום האתרים שלכם עלולים לרדת לטמיון.

שיווק מחדש (remarketing) גלובלי

שיווק מחדש מתייחס לאנשים שביקרו באתר שלכם. טכנולוגיה זו מאפשרת לעקוב אחר אנשים בביקוריהם באתרי האינטרנט השונים, ומפיצה בהם את הפרסומות שלכם. 

אפשר לעשות שיווק מחדש גם ב Facebook, Linkedin ואתרי מדיה חברתית נוספים. טכנולוגית השיווק מחדש מאוד מוצלחת ואנו ממליצים על שימושה כמעט לכל חברה.