פרסום במנועי חיפוש ובאתרי אינטרנט – הגישה שלנו
ראינו יותר מידי מסעות פרסום שהתמקדו בתנועה במקום במכירות ולידים. מיד שינינו את מטרות מסעות הפרסום והתמקדנו ברווח או בלידים.
ואם אתה שם לך למטרה מדינות בהן ל- גוגל יש נתח שוק קטן, אנו יכולים בנוסף לנהל את מסע הפרסום שלך במנוע החיפוש המקומי:
- Baidu בסין
- Yandex ברוסיה
- Yahoo/Google ביפן
- Naver בקוריאה
קיימת גם האפשרות לפרסם באתרי חדשות ואתרים הממוקדים בנושאים שמתאימים לחברה שלכם. דרך נוחה לעשות זאת היא דרך חברת Outbrain וחברת- Taboola.
פרסום- סיפורי הצלחה
חברת היי-טק – שיווק דיגיטלי בשוק היפני
תרגום מסעות פרסום ממומנים (PPC) איתנו
מסעות הפרסום שלכם יתורגמו לשפות המתאימות בהתאם לצורך. במדינות מסוימות, ישנן שפות רבות שצריך להתייחס אליהן:
- ביפן יש אוכלוסייה גדולה למדי של דוברי קוריאנית.
- בארה"ב יש אוכלוסייה משמעותית הדוברת ספרדית.
- באוקראינה יש דוברי רוסית רבים.
- בישראל דוברי רוסית וערבית רבים.
יש לוודא שמילות המפתח המשמשות אתכם במדינות השונות משקפות את השימוש המקומי. חשוב תמיד לתרגם את מילות המפתח בעזרת אנשים שעבדו בתעשייה שלכם בשפה המקומית — אחרת, כל מאמצי קידום האתרים שלכם עלולים לרדת לטמיון.
שיווק מחדש (remarketing) גלובלי
שיווק מחדש מתייחס לאנשים שביקרו באתר שלכם. טכנולוגיה זו מאפשרת לעקוב אחר אנשים בביקוריהם באתרי האינטרנט השונים, ומפיצה בהם את הפרסומות שלכם.
אפשר לעשות שיווק מחדש גם ב Facebook, Linkedin ואתרי מדיה חברתית נוספים. טכנולוגית השיווק מחדש מאוד מוצלחת ואנו ממליצים על שימושה כמעט לכל חברה.