ניסיון רב שנים של שיווק מכשור רפואי אפשרו לנו ללמוד מהן האסטרטגיות הטובות ביותר. ישנם מספר דברים שיש לשקול בטרם בונים אסטרטגיה.
במידה ונדרש אישור FDA ואכן הוא מתקבל, ל- FDA קיימים קווים מנחים רבים הנוגעים לתוכן היכול להיכתב באתר. לעתים מומלץ להחזיק גם באתר מקומי וגם באתר של ארה”ב, זאת בכדי לאפשר הסבר טוב יותר באתר המקומי.
לקוחות היעד יכולים להיות מטופלים, מומחים רפואיים או אנשי רכש. בחלק מהמקרים, מומלץ להתמקד במטופלים במטרה שיוכלו להעלות אפשרויות יחד עם הרופא שלהם. במידה ובתי חולים או קליניקות ירכשו מכשור, אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית צריכה להתמקד בכל מקבלי ההחלטות בנושא כגון, רופאים, אחיות, סייעות, עוזרי רופאים וכן מנהלי בתי חולים. בחלק מהמקרים, לקוחות היעד יפיצו זאת במידה וזו אסטרטגיית ההפצה שנבחרה.
למדינות רבות קיימות דרישות שונות הנוגעות לפרסום מכשירים רפואיים. לדוגמא, לארה”ב קיימת דרישת הFDA-. ליפן גם כן קיימות תקנות קפדניות. בהסתמך על סוג המכשור, משרדי הרגולציות עשויים להשפיע על אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית. בנוסף, מדינות שונות עשויות לדרוש שיווק ללקוחות יעד שונים.
אופטימיזציה של אתר האינטרנט במטרה להתמקד במילות מפתח מסוימות וכן בניית קישורים, כמעט תמיד מהווים ערוץ ישיר ל”לידים” ולמכירות.
לינקדאין הוכיח את עצמו לעתים כדרך מצוינת להעשרה של מומחי בריאות ומנהלי בתי חולים. האלגוריתם של לינקדאין מאפשר להתמקד לפי עבודה, מעסיק, מדינות, ועוד.
פלטפורמות המדיה המרובות הן האפשרות הטובה ביותר עבור לקוחות היעד אולם במקרים רבים, הן יכולות לשמש בנוסף גם אנשי מקצוע.
במקרים רבים, ניתן לראות מי ביקרו באתר- כמה פעמים ביקרו בו, באלו דפים צפו ועוד. מידע זה יכול להיות שימושי בכדי ליצור קשר עם אותם לקוחות פוטנציאליים.
יש לנו מעל 20 שנות ניסיון בשיווק של מגוון מכשירים רפואיים ברחבי העולם.
Trademarks belong to their respective owners. Israel Digital Marketing: Serving Israel and International Clients