הגדילו את הלידים שלכם – קבעו התיעצות חינם עם AIMS Digital

ההצעה תקפה עבור חברות ישראליות המוכרות בחו"ל.

אנו נסקור את נוכחות האונליין שלכם, ונציע שיפורים כדי לסייע לכם לקבל יותר לידים ויותר מכירות דרך ערוצי שיווק דיגיטליים.

צרו קשר עם רון   +972 9 8877040   |   דוא"ל  ron@aims.co.il   או מלאו את הטופס הבא:

מקרי בוחן

לא קל להחליט עם איזו חברת שיווק דיגיטלי לעבוד. להלן מספר מקרי בוחן שלנו, כדי לסייע לכם  להחליט.

מקרה בוחן – חברת הייטק B2B בתחום הרישות

לאחרונה החברה עדכנה בצורה לא מוצלחת, את אתר האינטרנט שלה. ההפניות נעשו באופן לא תקין, והיה מאוחר מדי לתקן זאת.

בנוסף, הקורונה פגעה, כאשר לידים מכנסים ואנשי מכירות ירדו באופן משמעותי. כנסים וירטואליים לא היוו תחליף מוצלח.

כדי לקבל תוצאות מהירות, חידשנו תחילה את מסעות הפרסום המקוונים.

  • עיצבנו מחדש את כל מסעות הפרסום של אותה חברה
  • מיקדנו את הצגת הפרסום באופן יותר צר
  • הוספנו פרסומות של BING בנוסף ל-GOOGLE
  • הוספנו פרסומות בשפות זרות במדינות בה היו מכירות רבות

פעולות אלה הצליחו להביא זרימה קבועה של לידים, אשר החליפו את אותם לידים שאבדו מכנסים ומאנשי מכירות.

אבל עדיין לא היינו מרוצים. החלטנו לבצע חקר שימושיות כדי להגדיל את כמות הלידים והמכירות. בחרנו בקפידה בוחנים שקיווינו שיביאו לנו תובנות חדשות. חקר שימושיות סייע לנו באיתור מקומות רבים שיכלו לשפר את האתר.

עם זאת, היה דבר אחד שבאמת סייע לנו למקד מחדש את כל המאמצים שלנו:

הקשבנו נמרצות לדברי הבוחנים, והבנו שאנו לא מספיק ממוקדים במילת מפתח חשובה. בדקנו את מסע הפרסום שלנו וראינו ששיעור ההמרה למילת מפתח זו היה פי שניים מהממוצע.

הפכנו מילת מפתח זו למילת מפתח SEO הכי חשובה עבור המאמצים האורגניים שלנו. כמו כן שינינו את קבוצת הפרסומת עבור מילת מפתח זו, כדי  שלא יחסר תקציב  (גם כאשר חסר תקציב למילות מפתח אחרות).

התוצאה של מאמצים אלה הייתה הכפלת הלידים האיכותיים.

מקרה בוחן – מתקני טיהור מים

לקוח חדש, יצרן של מתקני טיהור למים עבור שימושים תעשיתיים וחקלאיים, ביקש מאיתנו להגביר את  החשיפה

 של החברה. עשינו אופטימיזציה לדפי אינטרנט שלהם, כך שידורגו גבוה יותר ע"י מנועי חיפוש, והכנסנו פרסומות בגוגל יחד עם אותן פרסומות גם בפייסבוק ולינקדין.

תוך 8 חודשים הצלחנו להגביר את התעבורה ביותר מ-1000% (יותר מפי עשר מהשנה הקודמת). קבענו ערך לכל המאוראות השונים כדי לוודא שהמבקרים הם באמת איכותיים. ערך המטרה יותר מהשליש את עצמו בתקציב מאוד צנוע.

מקרה בוחן – ציוד אלקטרוני עבור תעשיות תקשורת ואירוספייס.

לקוח נוסף התחיל לעבוד איתנו לפני מספר שנים. אתר האינטרנט הופיע בעמוד הרביעי של גוגל, וקיבל כמה מאות משתמשים בחודש בנישת שוק מאד מצומצמת.

שידרגנו לחלוטין את האתר שלהם, והתחלנו לפרסם בגוגל ובינג.

כעת הם מופיעים בעמוד הראשון של גוגל בתוצאות אורגניות עבור כל המוצרים שלהם. בנוסף הם מקבלים אלפי משתמשים באתר שלהם כל חודש. ומה שיותר חשוב – הם הגבירו את המכירות משנה לשנה ומצליחים.

 

מכשור רפואי

רבים מלקוחותינו עובדים איתנו זה שנים רבות. אחד הלקוחות שלנו עובד איתנו זה חמש-עשרה שנים, אבל במהלך חמש-עשרה השנים הללו הוא הפסיק לעבוד איתנו. פעמיים! אולם בשתי הפעמים הוא חזר אלינו. טוב לדעת שלקוחות חוזרים אלינו גם אחרי .שהם מנסים את המתחרים שלנו

 

לקוחות השיווק הדיגיטלי שלנו

הייטק

מכשור רפואי

תעשיות B2B

תיירות ומלונות

שירותי בריאות ומרפאות

מסחר

תוכנה

אוניברסיטאות

הלקוחות שלנו ממוקמים בכל רחבי העולם.

אני גאה במיוחד בהצלחה שלנו עם חברות B2B. חלק מחברות אלו הן נישות ושיטות שיווק באינטרנט מסורתיות לא עובדות עבורם.

גוגל קראו לי להגיע למטה החברה שלהם בחיפה ושם דנו יחד באתגרים של שיווק דיגיטלי לחברות B2B. הם היו שמחים מאוד לגלות כמה אנו מצליחים במרחב זה

נאמנות לקוחותינו

אנו משביעים את רצון לקוחותינו באופן בו רבים מהם נמצאים אצלנו שנים רבות- זהו מכתב ההמלצה הטוב ביותר שלנו.

כיום, אנחנו מאוד עסוקים בעבודה עם לקוחותינו ברחבי העולם. בבוקר אנו קודם כל בודקים אימיילים מלקוחותינו מהמזרח שאצלם זהו סוף יום העבודה.

לאחר מכן, אנו מתקשרים עם הלקוחות שלנו מישראל ואירופה. בשעות אחר הצהריים, אנו מקיימים פגישות עם הלקוחות שלנו מארה"ב.

אודות איימס דיגיטל

שיווק דיגיטלי- צעד אחד קדימה

אחת הסיבות לכך שאנו כל כך מצליחים בהגדלת מכירות ולידים נובעת מהיכולת שלנו להישאר צעד אחד קדימה. אנו מאמצים מגמות טכנולוגיות וטרנדים במהירות.

למשל: התחלנו עם מודעות גוגל שהתשלום עליהם הוא לפי לחיצה (PPC) ברגע שזה רק יצא. הייתי אחד מ-100 האנשים הראשונים בעולם לעבור את המבחן המקצועי של גוגל וקיבלתי כמה מתנות מגוגל אדוורדס.

אבל לפני שאתה שומע את הסיפור שלנו עליך לדעת האם אנו יכולים לסייע לך. הנה הדרך בה אנו שונים מהמתחרים שלנו:

קידום ופרסום בשיטת החלטות מבוססות נתונים (Data Driven)

אנחנו חוקרים לעתים תכופות את המתחרים שלך ומנתחים את נתוני האתר שלך ללא הרף. גישת Data Driven מובילה את האסטרטגיות והתכנונים שלנו.

שיווק דיגיטלי גלובלי

על מנת שתוכל להצליח בשוק הגלובלי, צוות העובדים שלנו הם דוברי אנגלית שפת אם ושפות אחרות. יש לנו ניסיון בקמפיינים רב לשוניים הכוללים רוסית, סינית, יפנית, קוריאנית ושפות אירופאיות.

חוסר סיכון

אצלינו אין חוזה התחייבות למשך שנה. אתה יכול לבטל את ההסכם בכל זמן שתרצה.

שקיפות

באמצעות מיילים תכופים וישיבות וירטואליות אנו מוודאים שתבין בדיוק מה אנחנו עושים.

ניסיון

לא קיימות חברות רבות בעלות ניסיון רב כמו שלנו- מאז 1998.

שירות אישי

היררכיה משרדית שטוחה משמעותה היא שתדבר עם האנשים שמבצעים את העבודה עבורך.

איך היינו יכולים לעשות שיווק דיגיטלי בשלב כל כך מוקדם

התחלנו לעצב אתרים בשנת 1995. מאחר והיינו חברת תקשורת שיווקית, התעניינו בשיווק באינטרנט בשלב מוקדם, למרות שהלקוחות שלנו לא ביקשו שירות זה כאשר עיצבנו את האתרים עבורם. באותה התקופה היה קל לקדם אתרים במנועי חיפוש.

בשנת 1998, אחד מהלקוחות שלנו הגיע אלינו בכדי לעדכן את אתר האינטרנט שלו. הוא אמר "דרך אגב, אנחנו מקבלים הרבה לידים ומכירות דרך האתר שלנו". זה היה הזמן שגיליתי לראשונה שהיה ערך לקידום אתרים במנועי חיפוש עבור יצירת מכירות ולידים.

החלטתי לשנות את ההתמקדות של החברה וכיום, יש לנו צוות נהדר של מומחי שיווק דיגיטלי.

אותו הלקוח ציין בנוסף שקיים מנוע חיפוש חדש שעלינו לנסות, הנקרא גוגל. מאז, מדיניות החברה שלנו הינה הקשבה לדברי הלקוחות שלנו.

למעשה, התכוננו לשיווק דיגיטלי לפני שהאינטרנט הומצא

התחלנו כחברת שיווק תקשורתית וחידדנו את הכישורים בפרסום, עיצוב וכתיבה שיווקית.

אפילו לפני כן, הייתי ערוך לשיפור אתרים להגדלת לידים ומכירות. התיזה שלי באדריכלות מהטכניון מתמקדת בניתוח של שימוש בניינים בפועל- בניגוד למה שהאדריכל צפה. לאתרים קיימת אותה הבעיה. גולשים אינם משתמשים באתר באותה הדרך שהמעצבים צפו. באמצעות ניתוח של המסלולים שלהם אנו יכולים להגדיל מכירות ולידים.