קידום אתרים בינלאומי לא חייב להיות מסובך. אנו בונים את האסטרטגיה הגלובלית שלך באופן בו אנו לוקחים בחשבון תקציב, אסטרטגיה עסקית, לקוחות ומתחרים. אנו מסייעים לחברות B2B, לעסקי צרכנות גלובליים ופועלים בתוך שווקים בינלאומיים משנת 1998.
קידום אתרים בינלאומי לא חייב להיות מסובך. אנו בונים את האסטרטגיה הגלובלית שלך באופן בו אנו לוקחים בחשבון תקציב, אסטרטגיה עסקית, לקוחות ומתחרים. אנו מסייעים לחברות B2B, לעסקי צרכנות גלובליים ופועלים בתוך שווקים בינלאומיים משנת 1998.
לאחד מלקוחותינו היה קמפיין “Google Ads” שנוהל על ידי חברה אחרת. כאשר ניתחנו עבורו את נתוני התשואה שקיבל עבור השקעתו הבנו שעלינו לסגור את הקמפיין מיד וכך עשינו. מיד לאחר מכן פתחנו בקמפיין “שיווק מחדש” (remarketing) בלבד ובהמשך התמקדנו בפייסבוק.
אחת השגיאות הנפוצות היא לא לפלח את התנועה לפי מדינה. ההתנהגות באינטרנט יכולה להשתנות באופן מהותי ממדינה למדינה. במדינה אחת תיתכן תנועה רבה ללא קונים ובאחרת תיתכן תנועה אורגנית נמוכה, אך מכירות רבות.
לאחד מלקוחותינו העוסק בתחום התיירות היה אתר רב לשוני בו השפה החשובה ביותר הייתה יפנית. כאשר העברנו אלינו את השיווק הדיגיטלי מידי החברה היפנית הנחנו כי השפה בה השתמשו באתר תהיה טובה. אך טעינו.