תקלה במודעות גוגל כאשר מוסיפים 50 מדינות כמקשה אחת

The Georgia Gate זה מה שקורה כשמוסיפים רשימה של 50 מדינות בארה"ב ל- Google Ads בכמות גדולה האתגר: מיקוד לאזור מאוד מסוים ב-Google Ads אתמול עבדנו על מסע פרסום שממוקד לרדיוס מאד מסוים סביב לקוח בוויסקונסין (Wisconsin),  בקרבת הגבול עם אילינוי (Illinois). על אף שהגבלנו את הפרסומות לרדיוס מסוים, הפרסומות שלנו המשיכו לקבל חשיפות וקליקים […]

אל תשתמשו במהירות גלישה בזמן ממוצע בבדיקה של האתר

בגוגל אנליטיקס ישנו גרף מהירות אתר, המראה את זמן הטעינה הממוצע של דף. חשוב להפחית את זמן הטעינה זה בכדי לשפר את השמישות ולהגדיל המרות. אך אם לא תהיו זהירים, נתונים אלה יכולים לתת לכם מסקנות שגויות. לדוגמה, הטבלה מראה כי לארה"ב ולבריטניה ישנן מהירויות טעינה של כ-5 שניות. לעומת זאת, לטורקיה, אשר הינה בעלת […]

גוגל משיקה עמלות בטורקיה, אוסטריה ובריטניה

מפרסמים, אל תיבהלו כאשר הוצאות המודעות שלכם עולות בשיעור של עד 5%. גוגל הודיעה זה עתה על עמלות חדשות בשלוש מדינות. מתי יתחילו העמלות? גביית העמלות תחל ב-1 בנובמבר 2020. היכן יחולו עמלות אלה? גוגל תגבה תשלום עבור מודעות המוצגות בבריטניה, אוסטריה וטורקיה. מדוע יש עמלות בשלוש המדינות הללו? בטורקיה ישנן עמלות בגלל העלות והמורכבות […]

ניתוח החזר השקעה (ROI) על תשלום לפי לחיצה (PPC) בגוגל אדס​

גוגל אנליטיקס יכול להציג לך את החזר ההשקעה די בקלות. עמודת ROI מציגה את ההחזר עבור הוצאות הפרסום שלך. במידה ואתה מרוויח יותר ממה שאתה מוציא המספרים יופיעו בצבע ירוק. הוצאות הפרסום אינם כוללים את התשלום עבור החברה המנהלת את הפרסומות.  כמו כן – הכנסות אינן בהכרח רווח. בכדאי להבין את כדאיות הפרסומות, רצוי גם לקחת בחשבון […]

שימושיות סל הקניות

אחד הדברים הראשונים שאנו עושים כאשר אנחנו מתחילים לעבוד עם לקוח מסחרי חדש הוא לבדוק את עגלת הקניות באתר שלו. באופן כללי, עגלות הקניות כיום הרבה יותר טובים ממה שהיו בעבר, אך עדיין לרוב יש הרבה מקום לשיפור. אחת הדרכים הטובות ביותר להדגים את הבעיה היא לעשות בדיקת שימושיות ולהראות את הווידאו לבעל עגלת הקניות ולצוות הפיתוח. דבר זה […]

באיזו תדירות מופיעים דפי שגיאה מסוג 404 באתר האינטרנט שלך

אחד הדברים הראשונים שאנו בודקים כאשר אנחנו מתחילים לעבוד עם לקוח חדש הוא כמות האנשים המגיעים לדפי "404" באתר האינטרנט שלו. באמצעות הפחתת התנועה לדפי שגיאה אלו ניתן להגדיל את יחס ההמרה באתר. לאחרונה אף הופתענו לגלות שאחד מלקוחותינו לא יצר אפילו תג כותרת ייחודי(Title tag) לדף השגיאה שלו. דבר זה הקשה מאוד את המעקב […]

שיווק וויראלי על גבי חמורים

לשכן שלי, שיש בבעלותו כפר תנ”כי משוחזר, יש כשרון ליחסי ציבור. הוא היה הראשון בעולם לצייד את החמורים שלו ב Wi-Fi.  להלן כמה מהכותרות שהוא קיבל: אינטרנט לאלו שלא מוכנים לקום מהתחת:The Times of Israel חמורים הופכים לנקודות חמות של Wi-Fi בפארק ישראלי היסטורי:The Los Angeles Times רכיבה על חמורים המצוידים ב Wi-Fi בפארק התנ”כי:Fast […]

הגברת המרות על ידי שימוש בדף שגיאה 404

גם אם האתר שלך תמיד מעודכן, יהיו אנשים שמדי פעם יגיעו אל דף שגיאה 404. זה יכול לקרות באשמתם – יתכן והם הקלידו כתובת אינטרנט. קיימות סיבות רבות לכך שאנשים מגיעים לדף שגיאה 404. מה שחשוב הוא, שתספק להם דרך נוחה לחזור בחזרה לאתר שלך. החלף את דף ברירת המחדל במשהו שיהיה ידידותי יותר למשתמשים. […]

שמות מותגים בגוגל אדוורדס: ישראל לעומת ארה"ב

רכישת שם המותג שלך בגוגל אדוורדס על ידי המתחרה שלך נחשבת לאסטרטגיה טובה מאד. בעוד אתה משקיע זמן וכסף במותג שלך, המתחרה זוכה ביתרונות כאשר המודעה שלו מופיעה בכל פעם שמחפשים את המותג שלך. האם עליך להפסיק אותם? לא בהכרח: אם מדובר במתחרים גדולים יותר, הדבר החכם עבורך יהיה לפרסם מודעות שלך כאשר מחפשים את […]

האם מדד עלות/המרה של גוגל אדוורדס יכול לפגוע בעסק שלך?

התבקשתי לאחרונה לסקור קמפיין פרסום קיים. המנהלת איתה הייתי בקשר התרכזה במדד עלות/המרה (COST/CONVERSION) של גוגל בפילוח לפי ארצות. הדבר הראשון שאמרתי לה היה לא לקבל החלטות על בסיס הנתונים הללו. הסיבה לכך היא מאחר ומדד זה לא נותן מידע אודות איכות ההמרות. יתכן שתהיה מדינה עם עלות/המרות מצוין אך ללא מכירות. מה זה שווה? […]