The First Digital Marketing Quiz with AI-Generated Illustrations 1 / 17 מדוע החל שחקן הגולף האלוף ללמוד קידום אתרים? בכדי לשפר את דירוג האתר שלו בכדי להחזיר את הדירוג שלו כמספר 1 בענף בכדי לשמח את אמא שלו 2 / 17 איזה סוג של שירות היכרויות גובה עמלה רק כשנוצר חיבור בין שני משתמשים? שלם עבור כל קליק שלם לפי התרשמות שלם לפי חתונה 3 / 17 למה מנהל השיווק הזוטר התחיל להתעסק עם מודעות שיווק מחדש (רימרקטינג)? כי הוא רצה לרענן את תדמיתו כי הוא רצה להשאיר רושם מתמשך כי בכדי להרשים את הבוס שלו 4 / 17 מדוע סירב במאי הקולנוע לאשר את הפרסומת? כי זה היה משעמם מדי כי לא הייתה קריאה לפעולה! כי לא היה מספר טלפון 5 / 17 היכן המקום הכי טוב להחביא דברים? עמוד 2 של גוגל עמוד 1 של בינג פייסבוק 6 / 17 איזה חדר בבית המלון המשווק הדיגיטלי מעולם לא מצא? חדר 302 חדר 301 חדר 404 7 / 17 למה מר התאמת ביטויים (Mr. Phrase Match) היה כל כך מדוכא? כי הוא רצה להיות התאמה רחבה (Broad Match) כי הוא היה מוקף במילות מפתח שליליות כי אף אחד מעולם לא חיפש אותו 8 / 17 מדוע משווקים דיגיטליים הולכים לעבודה בשעות העומס בכבישים? כי הם אוהבים לראות תנועה כי הם מאזינים לְהֶסְכֵּתֵּי שיווק דיגיטלי ברכב כי הם גרים רחוק מהמשרד 9 / 17 למה החֲבֵרָה של המשווק הדיגיטלי זרקה אותו? כי היא רצתה מעורבות כי הוא היה מעורב מדי עם X כי הוא לא היה קשוב מספיק 10 / 17 למה מקצוען ה-SEO חצה את הכביש כאשר ראה זוג תאומות באות? הוא רצה להימנע משיחה הוא היה צריך להגיע לפגישה בכיוון השני הוא רצה להימנע מכפל תכנים 11 / 17 מדוע קבוצות ריקוד סְטֶפְּס אף פעם לא שוכרות רקדנים שהם גם משווקים דיגיטליים? כי הן לא יכולות להרשות לעצמם את דרישתם לקבל תשלום על כל קליק אין להם זמן לעשות את עבודת השיווק הדיגיטלי שלהם כמו שצריך קליקים רבים מדי יכולים להיות לא מועילים 12 / 17 מדוע משווקי B2B (עסק לעסק) דיגיטליים בורחים מטרמפולינות? כי טרמפולינות מסוכנות לאנשים שתמיד חושבים על עבודה כי הם רוצים לשמור את שיעור הנטישה (bounce rate) שלהם נמוך כי הם חושבים ששיעור הנטישה (bounce rate) לא רלוונטי 13 / 17 מה יש להיפים ולמפתחי SEO במשותף? הם נמנעים מרחצה הם אוהבים כל דבר אורגני רבים מהם מתגוררים בקליפורניה 14 / 17 מדוע משווק ה-PPC (תשלום לפי לחיצה) נשכר על ידי סוכנות השיווק הדיגיטלי? הם פשוט התחברו בקליק כי הוא היה קרוב של הבוס כי היו לה ציונים גבוהים 15 / 17 למה למצית השריפות היה קשה עם PPC (תשלום לפי לחיצה)? כי הוא נשרף מרוב מאמץ כי הוא לא ידע איזה סוג של התאמה (match) לבחור כי הוא אהב לעבוד מחוץ למשרד 16 / 17 מאיזה סוג של מזון מנסים משווקי דואר אלקטרוני להימנע? עגבניות צ'יפס ספאם 17 / 17 איזה סוג של לקוח דורש שיעורי המרה גבוהים? מיסיונרים לקוחות סחר אלקטרוני לקוחות עסק לעסק Your score isשתפו את התוצאות שלכם LinkedIn Facebook X 0% התחל שוב
The First Digital Marketing Quiz with AI-Generated Illustrations
1 / 17
מדוע החל שחקן הגולף האלוף ללמוד קידום אתרים?
2 / 17
איזה סוג של שירות היכרויות גובה עמלה רק כשנוצר חיבור בין שני משתמשים?
3 / 17
למה מנהל השיווק הזוטר התחיל להתעסק עם מודעות שיווק מחדש (רימרקטינג)?
4 / 17
מדוע סירב במאי הקולנוע לאשר את הפרסומת?
5 / 17
היכן המקום הכי טוב להחביא דברים?
6 / 17
איזה חדר בבית המלון המשווק הדיגיטלי מעולם לא מצא?
7 / 17
למה מר התאמת ביטויים (Mr. Phrase Match) היה כל כך מדוכא?
8 / 17
מדוע משווקים דיגיטליים הולכים לעבודה בשעות העומס בכבישים?
9 / 17
למה החֲבֵרָה של המשווק הדיגיטלי זרקה אותו?
10 / 17
למה מקצוען ה-SEO חצה את הכביש כאשר ראה זוג תאומות באות?
11 / 17
מדוע קבוצות ריקוד סְטֶפְּס אף פעם לא שוכרות רקדנים שהם גם משווקים דיגיטליים?
12 / 17
מדוע משווקי B2B (עסק לעסק) דיגיטליים בורחים מטרמפולינות?
13 / 17
מה יש להיפים ולמפתחי SEO במשותף?
14 / 17
מדוע משווק ה-PPC (תשלום לפי לחיצה) נשכר על ידי סוכנות השיווק הדיגיטלי?
15 / 17
למה למצית השריפות היה קשה עם PPC (תשלום לפי לחיצה)?
16 / 17
מאיזה סוג של מזון מנסים משווקי דואר אלקטרוני להימנע?
17 / 17
איזה סוג של לקוח דורש שיעורי המרה גבוהים?
Your score is
שתפו את התוצאות שלכם
התחל שוב