אודות איימס דיגיטל

שיווק דיגיטלי- צעד אחד קדימה

אחת הסיבות לכך שאנו כל כך מצליחים בהגדלת מכירות ולידים נובעת מהיכולת שלנו להישאר צעד אחד קדימה. אנו מאמצים מגמות טכנולוגיות וטרנדים במהירות.

למשל: התחלנו עם מודעות גוגל שהתשלום עליהם הוא לפי לחיצה (PPC) ברגע שזה רק יצא. הייתי אחד מ-100 האנשים הראשונים בעולם לעבור את המבחן המקצועי של גוגל וקיבלתי כמה מתנות מגוגל אדוורדס.

אבל לפני שאתה שומע את הסיפור שלנו עליך לדעת האם אנו יכולים לסייע לך. הנה הדרך בה אנו שונים מהמתחרים שלנו:

קידום ופרסום בשיטת החלטות מבוססות נתונים (Data Driven)

אנחנו חוקרים לעתים תכופות את המתחרים שלך ומנתחים את נתוני האתר שלך ללא הרף. גישת Data Driven מובילה את האסטרטגיות והתכנונים שלנו.

שיווק דיגיטלי גלובלי

על מנת שתוכל להצליח בשוק הגלובלי, צוות העובדים שלנו הם דוברי אנגלית שפת אם ושפות אחרות. יש לנו ניסיון בקמפיינים רב לשוניים הכוללים רוסית, סינית, יפנית, קוריאנית ושפות אירופאיות.

חוסר סיכון

אצלינו אין חוזה התחייבות למשך שנה. אתה יכול לבטל את ההסכם בכל זמן שתרצה.

שקיפות

באמצעות מיילים תכופים וישיבות וירטואליות אנו מוודאים שתבין בדיוק מה אנחנו עושים.

ניסיון

לא קיימות חברות רבות בעלות ניסיון רב כמו שלנו- מאז 1998.

שירות אישי

היררכיה משרדית שטוחה משמעותה היא שתדבר עם האנשים שמבצעים את העבודה עבורך.

איך היינו יכולים לעשות שיווק דיגיטלי בשלב כל כך מוקדם

התחלנו לעצב אתרים בשנת 1995. מאחר והיינו חברת תקשורת שיווקית, התעניינו בשיווק באינטרנט בשלב מוקדם, למרות שהלקוחות שלנו לא ביקשו שירות זה כאשר עיצבנו את האתרים עבורם. באותה התקופה היה קל לקדם אתרים במנועי חיפוש. 

בשנת 1998, אחד מהלקוחות שלנו הגיע אלינו בכדי לעדכן את אתר האינטרנט שלו. הוא אמר “דרך אגב, אנחנו מקבלים הרבה לידים ומכירות דרך האתר שלנו”. זה היה הזמן שגיליתי לראשונה שהיה ערך לקידום אתרים במנועי חיפוש עבור יצירת מכירות ולידים.

החלטתי לשנות את ההתמקדות של החברה וכיום, יש לנו צוות נהדר של מומחי שיווק דיגיטלי.

אותו הלקוח ציין בנוסף שקיים מנוע חיפוש חדש שעלינו לנסות, הנקרא גוגל. מאז, מדיניות החברה שלנו הינה הקשבה לדברי הלקוחות שלנו.

למעשה, התכוננו לשיווק דיגיטלי לפני שהאינטרנט הומצא

  • התחלנו כחברת שיווק תקשורתית וחידדנו את הכישורים בפרסום, עיצוב וכתיבה שיווקית.
  • אפילו לפני כן, הייתי ערוך לשיפור אתרים להגדלת לידים ומכירות. התיזה שלי באדריכלות מהטכניון מתמקדת בניתוח של שימוש בניינים בפועל- בניגוד למה שהאדריכל צפה. לאתרים קיימת אותה הבעיה. גולשים אינם משתמשים באתר באותה הדרך שהמעצבים צפו. באמצעות ניתוח של המסלולים שלהם אנו יכולים להגדיל מכירות ולידים.

לקוחות השיווק הדיגיטלי שלנו:

  • הייטק
  • מכשור רפואי
  • תעשיות B2B
  • תיירות ומלונות
  • שירותי בריאות ומרפאות
  • מסחר
  • תוכנה
  • אוניברסיטאות

הלקוחות שלנו ממוקמים בכל רחבי העולם.

אני גאה במיוחד בהצלחה שלנו עם חברות B2B. חלק מחברות אלו הן נישות ושיטות שיווק באינטרנט מסורתיות לא עובדות עבורם.

גוגל קראו לי להגיע למטה החברה שלהם בחיפה ושם דנו יחד באתגרים של שיווק דיגיטלי לחברות B2B. הם היו שמחים מאוד לגלות כמה אנו מצליחים במרחב זה.

נאמנות לקוחותינו

אנו משביעים את רצון לקוחותינו באופן בו רבים מהם נמצאים אצלנו שנים רבות- זהו מכתב ההמלצה הטוב ביותר שלנו. 

כיום, אנחנו מאוד עסוקים בעבודה עם לקוחותינו ברחבי העולם. בבוקר אנו קודם כל בודקים אימיילים מלקוחותינו מהמזרח שאצלם זהו סוף יום העבודה.

לאחר מכן, אנו מתקשרים עם הלקוחות שלנו מישראל ואירופה. בשעות אחר הצהריים, אנו מקיימים פגישות עם הלקוחות שלנו מארה”ב.