שיווק דיגיטלי- צעד אחד קדימה

אחת הסיבות לכך שאנו כל כך מצליחים בהגדלת מכירות ולידים נובעת מהיכולת שלנו להישאר צעד אחד קדימה. אנו מאמצים מגמות טכנולוגיות וטרנדים במהירות.

למשל: התחלנו עם מודעות גוגל שהתשלום עליהם הוא לפי לחיצה (PPC) ברגע שזה רק יצא. הייתי אחד מ-100 האנשים הראשונים בעולם לעבור את המבחן המקצועי של גוגל וקיבלתי כמה מתנות מגוגל אדוורדס.

אבל לפני שאתה שומע את הסיפור שלנו עליך לדעת האם אנו יכולים לסייע לך. הנה הדרך בה אנו שונים מהמתחרים שלנו:

אז בקצרה, במה אנחנו שונים מאחרים:

קידום ופרסום בשיטת החלטות מבוססות נתונים (Data Driven)

אנחנו חוקרים לעתים תכופות את המתחרים שלך ומנתחים את נתוני האתר שלך ללא הרף. גישת Data Driven מובילה את האסטרטגיות והתכנונים שלנו.

שיווק דיגיטלי גלובלי

שיווק דיגיטלי גלובלי

חוסר סיכון

אצלינו אין חוזה התחייבות למשך שנה. אתה יכול לבטל את ההסכם בכל זמן שתרצה.

שקיפות

באמצעות מיילים תכופים וישיבות וירטואליות אנו מוודאים שתבין בדיוק מה אנחנו עושים.

ניסיון

לא קיימות חברות רבות בעלות ניסיון רב כמו שלנו- מאז 1998

שירות אישי

היררכיה משרדית שטוחה משמעותה היא שתדבר עם האנשים שמבצעים את העבודה עבורך.

הסיפור שלנו: איך התחלנו עם שיווק דיגיטלי כל כך מוקדם

התחלנו לעצב אתרים בשנת 1995. מכיוון שהיינו חברת תקשורת, רון התעניין בקידום אתרים די מוקדם, למרות שהלקוחות שלנו לא ביקשו שירות זה כשעיצבנו את האתרים. זה היה ממש קל לעשות אופטימיזציה בזמנו.

בשנת 1998, אחד הלקוחות שלנו הגיע כדי שנעדכן את האתר,
והוא אמר “דרך אגב, אנחנו מקבלים המון לידים ומכירות דרך האתר שלנו”.

וזו היתה הנקודה בה רון הבין שיש ערך בשיווק דיגיטלי עבור יצירת לידים/מכירות. הוא החליט לשנות את המיקוד של החברה. עכשיו יש לנו בחברה צוות נהדר של מומחי שיווק דיגיטלי.

אותו הלקוח גם אמר שיש מנוע חיפוש חדש שכדאי לנו לנסות, קוראים לו גוגל. כל זה מראה שהמדיניות של החברה שלנו, להקשיב למה שהלקוחות שלנו מספרים. היא קריטית ביותר דרכים ממה שהייתם מצפים.

למעשה, התכוננו לשיווק דיגיטלי עוד לפני שהאינטרנט הומצא

התחלנו כחברת תקשורת ושיווק ושכללנו את מיומנויות הפרסום, עיצוב וכתיבת הקופי שלנו.

אפילו לפני כן, רון התכונן מבלי משים איך לשפר אתרים כדי להגביר לידים ומכירות. התזה שלו בתאור שני באדריכלות בטכניון התמקדה בניתוח כיצד מבנים משמשים בפועל – לעומת מה שהאדריכלים תכננו.

לאתרים יש את אותה בעיה. משתמשים לא גולשים באתר באותה דרך שמהעצבים תכננו. על ידי ניתוח הגישה של המשתמשים בפועל, אנחנו יכולים להגדיל את המכירות והלידים.

לקוחות השיווק הדיגיטלי שלנו:

הלקוחות שלנו ממוקמים בכל רחבי העולם.

אני גאה במיוחד בהצלחה שלנו עם חברות B2B. חלק מחברות אלו הן נישות ושיטות שיווק באינטרנט מסורתיות לא עובדות עבורם.

גוגל קראו לי להגיע למטה החברה שלהם בחיפה ושם דנו יחד באתגרים של שיווק דיגיטלי לחברות B2B. הם היו שמחים מאוד לגלות כמה אנו מצליחים במרחב זה.

נאמנות לקוחותינו

אנו משביעים את רצון לקוחותינו באופן בו רבים מהם נמצאים אצלנו שנים רבות- זהו מכתב ההמלצה הטוב ביותר שלנו.

כיום, אנחנו מאוד עסוקים בעבודה עם לקוחותינו ברחבי העולם. בבוקר אנו קודם כל בודקים אימיילים מלקוחותינו מהמזרח שאצלם זהו סוף יום העבודה.

לאחר מכן, אנו מתקשרים עם הלקוחות שלנו מישראל ואירופה. בשעות אחר הצהריים, אנו מקיימים פגישות עם הלקוחות שלנו מארה”ב.