בדיקת שמישות מקוונת צריכה להמשיך באופן לא מקוון

מרבית בדיקות השמישות שלנו באתרי מכירות מקוונים נמשכות עד לשלב האחרון של עגלת הקניות אך מבלי שהרכישה בוצעה במלואה והמוצר התקבל אצל הלקוח. 

במבחן האחרון שלנו, החלטתי לקנות לאשתי בגד מתנה באתר מכירות מקוון והוריתי לשלוח אותו אלי למשרד.

הופתעתי לטובה כאשר המתנה הגיעה כבר למחרת וזאת למרות שביקשתי משלוח רגיל. לעומת זאת כשפתחתי את החבילה אינסטינקט השיווק שלי אמר לי שמשהו אינו כשורה. 

בחבילה לא היה כלל חומר פרסומי או שיווקי – לא נמצא כל קטלוג, ולא היה כל ניסיון לשכנע אותי לבצע רכישת מוצר משודרג או מוצרים נוספים.

הלקח הנלמד – מבחני שמישות חייבים לכלול גם את ביצוע ההזמנה וקבלת הסחורה. 

אמרתי זאת לבעלת העסק וכמובן שהיא אמרה, “אתה צודק – אנו נתחיל לכלול את הפרסומים המתאימים מיידית”.

אשתי, דרך אגב, מאד שמחה על הבגד החדש.

האם אתה חושב שאני יכול לרשום את ההוצאה הזאת כהוצאה עסקית תחת סעיף “בדיקת שמישות”?

Popular Posts
Recent Posts
Categories
ארכיונים