ביצועי גוגל אדוורדס ומזג אוויר

עוד תובנה גדולה העולה מספרו של גורו הכלכלה סטיב לוויט- “פריקונומיקס”: בעידן בו התחרות גדלה מיום ליום, כל אחד מעוניין למצוא דרכים בכדי לשפר את ביצועי האד-וורדס שלו. 

כיצד יכול לסייע לנו כאן מוכר בייגלה?

לוויט מתאר כיצד פאול פלדמן גילה תובנות על ההתנהגות האנושית. פלדמן מכר בייגלה בשיטת “הכבוד” וגם ניהל רישום מדוקדק. הוא ידע מי משלם ומי מרמה.

שפר את ביצועי האדוורדס שלך באמצעות מחקר בייגלה.

על ידי ניתוח רשימותיו של פלדמן, מצא לוויט חומר מעניין רב. גם אני מצאתי משהו שאפילו מומחים לגוגל אדוורדס אינם יודעים – “מזג אוויר נעים אך חריג מעודד אנשים לשלם מחירים גבוהים יותר.” 

כאשר מזג האוויר נעים באופן חריג נסה להעלות את הצעותיך באדוורדס ותראה שהכסף יזרום אליך. למתחריך לא יהיה כל רמז להסביר את התופעה. 

ואם אתה רוצה להרוויח בגדול – תוכל לפתח פתרון אלגוריתמי שמעלה את ההצעות בכל פעם שמזג האוויר מתאים לכך – ואז תמכור אותו לאותם המומחים לגוגל אדוורדס.

Popular Posts
Recent Posts
Categories
ארכיונים