כאשר גוגל הקימה את משרדיה בישראל בשנת 2006, כולם רצו לדעת מה תהיה המשמעות לכך עבורם. אני צפיתי שהמשמעות תהיה עלית מחירי המודעות בתשלום

למרות שידענו על תוכניותיה של גוגל להקים בארץ מרכז מחקר ופיתוח, כאשר הוא הוקם הוא היה מיודע לקידום מודעות תשלום לפי לחיצה (PPC) של גוגל אדוורדס. 

בכך שיותר אנשים יהיו מודעים לערוץ פרסומי זה, שיערתי אז, שיותר גורמים ייכנסו לתהליך הפרסום באמצעות מודעות תשלום לפי לחיצה. מכיוון שסוג מודעות זה מבוסס בחלקו על מכרז, משמעות הדבר היא, צפי לעלייה במחירים.

המסקנות עליהן הצבעתי נכונות גם היום.

מה אתה צריך לעשות בכדי להגן על עצמך ממחירי פרסום גבוהים?

תתחיל את קמפיין האדוורדס שלך עכשיו ותוכל להיכנס לפני שהמחירים יעלו. זה יסייע לך לקבוע רמת CTR – Click Through Rate גבוהה. כלומר, מאחר ויש לך פחות מתחרים עכשיו, יותר אנשים יקליקו על המודעה שלך. 

כאשר יותר אנשים מקליקים על המודעה שלך, המודעה שלך תיחשב ליותר רלוונטית מאחרים ו- Google מעבירה את המודעה שלך לקראת ראש העמוד.

בנוסף, על ידי כניסה מוקדמת ובדיקת מודעות שונות, תוכל ללמוד אלו מודעות פועלות טוב יותר לפני שהמחירים יעלו, ואז תהיה מוכן כבר לתחרות.