גוגל אנליטיקס יכול להציג לך את החזר ההשקעה די בקלות.

עמודת ROI מציגה את ההחזר עבור הוצאות הפרסום שלך. במידה ואתה מרוויח יותר ממה שאתה מוציא המספרים יופיעו בצבע ירוק.

הוצאות הפרסום אינם כוללים את התשלום עבור החברה המנהלת את הפרסומות. 

כמו כן – הכנסות אינן בהכרח רווח. בכדאי להבין את כדאיות הפרסומות, רצוי גם לקחת בחשבון את הרכישות הנוספות העשויות להגיע מלקוחות חדשים בעתיד.

יש לקחת בחשבון את כל עלויות התחזוקה או מכירות נוספות שניתן לקבל מלקוחות אלו. ישנם אלו הלוקחים 5 שנים מראש למטרת חישוב זה.

כמובן, כל זאת בתנאי שאלו הם לקוחות חדשים. לכן, אין להשתמש בחישוב זה עבור לקוחות קיימים – אנשים שערכו חיפוש על מונחי המותג שלך.

ייתכן וגם תרצה לקחת בחשבון את העובדה כי ישנם אנשים שיגיעו לאתר שלך דרך לחיצה על פרסומת אבל לא יבצעו רכישה בביקור הראשון.

גוגל אדס מאפשר לך לשנות את ייחוס ההמרות מהלחיצה האחרונה ללחיצה הראשונה בכדי לעזור לך להתגבר על בעיה זו. באפשרותך גם להגדיל או להקטין את חלון הזמן המשמש לחישוב זה.

ישנם גורמים נוספים שמסבכים את הבעיה אותם נפרט בפוסטים עתידיים בבלוג.