האם תרצו שספק השיווק הדיגיטלי שלכם יגדיל יותר את המכירות והלידים שלכם?
האם כדאי להיפטר מספק השיווק הדיגיטלי שלכם?
מתי כדאי להחליף ספקי שיווק דיגיטלי?
הדרך הכי טובה וקלה להעריך את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם היא לשכור שירותי ייעוץ חיצוני לבחון את קמפיין התשלום-לפי-לחיצה. הם יוכלו למצוא טעויות גדולות אם יש כאלו. האם תרצו שספק השיווק הדיגיטלי שלכם יגדיל אף יותר את המכירות והלידים שלכם?
השלב השני של הבדיקה הוא ניתוח הקמפיינים ברמה פרטנית.
יש שני סוגי בדיקה – הסוג הראשון הוא לבדוק האם משתמשים בשיטות שהוכחו כהכי יעילות:
בדיקת A/B למודעות
הוספת מילות מפתח חדשות כשמגלים אותן
אופטימיזציה של הקמפיין
שמירה על תקציב בלי להגיע לתקרה שלו
הסוג השני הוא לבדוק את האסטרטגיות שבשימוש והתוצאות שלהן:
פילוח אסטרטגיות הקמפיין:
בחנו חשבונות רבים. חלקם השתמשו באסטרטגיות לא נכונות. אחרים השתמשו באסטרטגיות טובות מאד, אבל גם קמפיינים אלו עשויים להשתפר. תמיד עוזר שיש מישהו מבחוץ שיעריך את המצב. להלן מספר דוגמאות:
לחשבון אחד שבחנו היה קמפיין מודעות בגוגל שלא הניב אף מכירה. בדקנו ומצאנו שלאתר היתה בעיקר תנועה אורגנית. והמכירות שכן התקבלו הגיעו מפייסבוק.
חשבון אחר שבחנו הגדילו מאד את התנועה על ידי גוגל אדס אבל לא היתה עליה בלידים.
בדיקות חד פעמיות הן נהדרות, אבל יש לנו גם אפשרות להשתתף בפגישות זום חודשיות או דו-חודשיות עם צוות או ספק השיווק הדיגיטלי שלכם.
אנחנו מונעים טעויות ומציעים המלצות שאנשים אחרים מפספסים. בין הפגישות אנחנו בודקים את הנתונים שלכם כדי להציע אפילו יותר המלצות לשיפור. השיטה הזו הוכחה כסופר יעילה.
למידע נוסף כתבו לרון:
Trademarks belong to their respective owners. Israel Digital Marketing: Serving Israel and International Clients