מדיה חברתית- סיפורי הצלחה

חברה למכירת כלי עבודה לבעלי מקצוע ולחובבנים – Youtube

אחת מלקוחותינו היא חברה המוכרת כלי עבודה לאנשי מקצוע ולחובבנים. הם רצו להשקיע לטווח ארוך והחליטו להשקיע בחיזוק המותג שלהם שהיה מותג חלש יחסית. על מנת לקבל תשואה טובה עבור השקעתם הצענו להם להשקיע בערוץ יוטיוב.

היו להם כמה סרטונים קצרים והתחלנו את הקמפיין. כל סרטון תיאר כיצד לבצע פרויקט מסוים בעזרת הכלים שלהם. בכל פעם שהוציאו סרטון חדש עשינו קמפיין עד שקיבלנו מספיק צפיות – כל זאת בעלות אפסית. לאחר מכן, ביצענו אופטימיזציה לקידום הסרט באופן אורגני.

כאשר התחלנו היו להם כמה מאות בודדים של צפיות ועוקבים וכיום יש להם יותר מ-10,000,000 צפיות ו-37,000 עוקבים.

והדבר הכי חשוב – מספר המבקרים והמכירות עולה כל הזמן.

חברה למכירת תוכנה
ואפליקציה (app) – פייסבוק

לאחד מלקוחותינו היה קמפיין “Google Ads” שנוהל על ידי חברה אחרת. כאשר ניתחנו עבורו את נתוני התשואה שקיבל עבור השקעתו הבנו שעלינו לסגור את הקמפיין מיד וכך עשינו. מיד לאחר מכן פתחנו בקמפיין “שיווק מחדש” (remarketing) בלבד ובהמשך התמקדנו בפייסבוק.

בדף הפייסבוק של החברה הייתה תנועה רבה, אך זה לא גרם לעלייה בכמות הלקוחות שהגיעו לאתר החברה ולפיכך לא היו לה מכירות. שילוב של מיטוב תוכן וקידום פוסטים הוביל לעלייה בכמות הלקוחות שהגיעו לאתר החברה והורידו את התוכנה לתקופת ניסיון וזאת בעלות נמוכה מאוד.

כאשר התחלנו היו בדף כמה אלפים בודדים של עוקבים וכיום קיימים בדף מעל ל-2,000,000 עוקבים. פייסבוק מהר מאוד עקפה את גוגל והפכה להיות המקור הגדול ביותר לתנועה באינטרנט ורווחים ללקוח זה.

מדיה חברתית
בינלאומית יחד איתנו

מסעות הפרסום במדיה החברתית יותאמו לצורכי החברה שלכם. ישנן פלטפורמות מדיה חברתית רבות ומוכרות ברחבי העולם ולמרביתן קיימת אפשרות למגוון שפות, אם כי יש מדינות בהן המדיה החברתית המקומית חזקה מאוד. יש גם מקרים רבים בהם ערוץ זה מתאים לעסקים המוכרים לעסקים.

אסטרטגיות מדיה חברתית: שיקולים מקומיים חשובים

רמת הפופולאריות של פלטפורמה עשויה להשתנות בין המדינות השונות. אסטרטגיית המדיה החברתית שלך חייבת לקחת זאת בחשבון. 

 

סין היא אחת הדוגמאות לכך אולם ישנה חברת מדיה חברתית אמריקנית אחת יוצאת דופן והיא לינקדאין אשר הצליחה מאוד בסין.

קוריאה היא דוגמה נוספת למדינה בעלת מדיה חברתית מקומית חזקה

באזורים שונים נעשה שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית שונות מסיבות שונות. יפן, למשל, משתמשת בפייסבוק לצרכים עסקיים יותר מאשר בלינקדאין.

סוגי פרסום במדיה
החברתית כוללים:

CPC, בו משלמים בכל פעם שמישהו מקליק על המודעה שלכם.

CPM, בה משלמים עבור הופעת המודעה.

Boosted Post מאפשר ליותר אנשים לראות את המידע אותו אתה רוצה להפיץ

שיווק מחדש (Remarketing)

האסטרטגיה המתייחסת לפלטפורמות ושיטות הפרסום במדיה החברתית תותאם על פי צרכי חברתכם.