קל מאוד לעשות ניתוח תנועה באתר ולהגיע למסקנות לא נכונות. חובה לנתח באופן מעמיק תוך ירידה לפרטים הקטנים.

אחת השגיאות הנפוצות היא לא לפלח את התנועה לפי מדינה. ההתנהגות באינטרנט יכולה להשתנות באופן מהותי ממדינה למדינה. במדינה אחת תיתכן תנועה רבה ללא קונים ובאחרת תיתכן תנועה אורגנית נמוכה, אך מכירות רבות.

אם אינכם מפלחים את התנועה, יהיה לכם יותר קשה להסיר את המכשולים אשר מונעים מאנשים לקנות או להפוך ללידים.

עוד ניתוח חשוב הוא ניתוח מכירות לפי ערוץ. הדבר פשוט מאוד לחברות שהן מקוונות בלבד. אולם במגזרים רבים, כמו מלונות, מדובר באתגר יותר גדול. בבתי מלון, הרבה מההזמנות מגיעות מסוכני נסיעות מקוונים (OTA) כגון אקספידיה, טרבלוסיטי, בוקינג ועוד.

הזמנות אחרות מגיעות ישירות למלון. ניתוח ההמרות מאתר האינטרנט בלבד לא יספק תמונה מדויקת של המתרחש. ייתכן והדבר יגרום לכם להשקיע משאבים בערוצים הלא נכונים.

עם ניתוח נכון, תוכלו לקבל החלטות עסקיות טובות יותר!