לעיתים קרובות, אנשים מוסיפים ביטויים כמילות מפתח שליליות בגוגל אדס. לדוגמה, אם חנות מוכרת רק ציוד לסיבים אופטיים, היא עשויה להוסיף את צירוף מילות המפתח השלילי "רשת אתרנט".
אבל, ביטוי זה שהוגדר כמילת מפתח שלילית לא ימנע מהמודעה להופיע כשמחפשים את הצירוף "פתרונות אתרנט". זאת מכיוון שהמילה פתרונות לא מופיעה בביטוי המקורי "רשת אתרנט". אסטרטגיה טובה יותר תהיה להוסיף את מילת המפתח השלילית "אתרנט" לבדה.
זה ינפה החוצה את כל החיפושים הכוללים את המילה אתרנט. החיסרון היחיד הוא שאם אנשים מחפשים "רשת אתרנט לעומת סיבים אופטיים", המודעה שלנו לא תופיע.
עם זאת, יתכן והשקלול משתלם משתי סיבות:
עשויים להיות פחות מקרים שהמודעה שלנו לא תופיע למרות שנרצה שכן לעומת מקרים בהם המודעה תופיע כשאיננו רוצים בכך.
מילות המפתח אתרנט מול סיבים אופטיים נמוכות יותר במשפך המכירות ולכן שוות פחות עבורנו.
Picture of one word negative vs. two word negative on Google Ads. We used the single word maps because we didn't want any maps to show. Market research we did as two words because market and research were both good keywords for our client. Just "market research" together wasn't a relevant keyword.
בשורה התחתונה, כשמוסיפים מילות מפתח שליליות לקמפיין מודעות בגוגל ובמיקרוסופט עדיף להשתמש במילת מפתח בודדת ככל שמתאפשר.