מחסור בעובדים בתקופת הקורונה

בשיאה של מגפת הקורונה, התמודדנו עם אתגר רציני. לקוח שלנו היה נואש לעובדים, אבל המאגר הפוטנציאלי כמו התאדה. הטבות האבטלה שגשגו, אבל היה ברור שזה לא יימשך לנצח. המטרה שלנו היתה לתפוס את תשומת הלב של מחפשי עבודה עם הבטחה להזדמנות מעניינת לתעסוקה.

Google Ads logo overlaid on a background of masks

הפשלנו שרוולים ופיתחנו קמפיין מטורגט, שממוקד במחפשי עבודה פוטנציאליים. הקמפיין התחיל חזק, דיבר אל הקהל המיועד והביצועים היו טובים במיוחד, אבל לאחר זמן קצר הוא הגיע לעצירה מוחלטת. גוגל פסלה את כל המודעות שלנו.

המומים, צללנו לעומק העניין וגילינו שהסיבה היתה הפרה של המדיניות של גוגל, ובאופן ספציפי טרגוט על פי מיקוד (דואר). 

 

עדכון למדיניות פרסום מותאם אישית: בתים, תעסוקה ואשראי

ללקוח שלנו יש מפעל, ולכן המיקום של העובדים הפוטנציאליים הוא בעל חשיבות עליונה. טרגוט מחפשי עבודה שגרים מחוץ לטווח נסיעה הגיוני היה מוביל לבזבוז תקציב יקר. כדי לפתור זאת, בתחילה טרגטנו את המיקוד של המפעל ורדיוס מסוים סביבו.

כשהבנו את הטעות שלנו, הסרנו מיד את המיקודים המטורגטים והחלפנו אותם בשמות היישוב בו נמצא המפעל פלוס רדיוס של 30 ק"מ סביבו – אותו רדיוס שהחלטנו עליו בהתחלה. היינו בטוחים שזה יפתור את הבעיה.

אבל פספסנו פרט אחד קריטי – מקומות להתעלם מהם. בעבר, שמנו לב למקרים בהם גוגל הרחיב טרגוט לאזורים מחוץ לטווח המוגדר שלנו. כדי למנוע זאת, החרגנו מיקומים בקמפיינים שלנו. אפילו שטכנית, מיקומים שלא מוגדרים ספציפית לטרגוט אמורים להיות מוחרגים אוטומטית.

למרות המאמצים שלנו, הקמפיין עדיין היה תקוע. רק כשהסרנו את כל המיקודים המוחרגים ראינו שינוי. סוף סוף הצלחנו! יכולנו להריץ מודעות דרושים שמטרגטות מיקום ספציפי בלי שגוגל תסמן זאת כאפליה תעסוקתית. ניצחון בעמל רב שדרש תשומת לב לדקויות של המדיניות של גוגל אדס והדגים את חשיבות הבדיקה בעולם המתפתח במהירות של שיווק דיגיטלי והמדיניות של גוגל.

פופולריים פוסטים
אפריל 20, 2020
מנועי חיפוש מובילים עם ממשק בעברית
אפריל 15, 2024
בדיחות פסח ושיווק דיגיטלי?
מאי 2, 2023
האם צ'ט ג'יפיטי יותר טוב מגוגל בארד?
נובמבר 26, 2022
מודעות לשיחות בגוגל אדס
נובמבר 14, 2022
טיפ מרקיטנג הכי טוב שיש לעסק לעסק
ספטמבר 2, 2012
שיווק וויראלי על גבי חמורים
מרץ 10, 2019
ניתוח החזר השקעה (ROI) על תשלום לפי לחיצה (PPC) בגוגל אדס​
אפריל 4, 2012
שמות מותגים בגוגל אדוורדס: ישראל לעומת ארה"ב
ספטמבר 1, 2021
תקלה במודעות גוגל כאשר מוסיפים 50 מדינות כמקשה אחת
מרץ 29, 2023
התאמה רחבה למילות מפתח שליליות – טיפים לגוגל אדס שאולי אתם לא מכירים
אחרונים פוסטים
יולי 8, 2025
ייבוא קמפיינים של מודעות גוגל לבינג – בעיית המיקוד הגיאוגרפי
יוני 28, 2024
האם מנועי החיפוש גוגל ובינג מסתירים את דו"ח האו"ם שמראה שאין רעב בעזה?
יוני 9, 2024
האם תהיתם אי-פעם איך גוגל תרגום עובד?
אפריל 15, 2024
בדיחות פסח ושיווק דיגיטלי?
פברואר 11, 2024
אזהרה: ניתוח מגדר דרך גוגל אנליטיקס (Google Analytics)
פברואר 11, 2024
מילות מפתח שליליות: מילת מפתח בודדת מול ביטוי בגוגל אדס ובינג אדס
פברואר 11, 2024
שליטה במדיניות של גוגל אדס: מקרה מבחן
פברואר 6, 2024
אסטרטגיה ניסויית בגוגל אדס
פברואר 6, 2024
חיסכון בזמן כשמטרגטים מדינות בגוגל אדס (Google Ads)
פברואר 5, 2024
שבע טעויות בניתוח תנועת גולשים
קטגוריות