בשיאה של מגפת הקורונה, התמודדנו עם אתגר רציני. לקוח שלנו היה נואש לעובדים, אבל המאגר הפוטנציאלי כמו התאדה. הטבות האבטלה שגשגו, אבל היה ברור שזה לא יימשך לנצח. המטרה שלנו היתה לתפוס את תשומת הלב של מחפשי עבודה עם הבטחה להזדמנות מעניינת לתעסוקה.
הפשלנו שרוולים ופיתחנו קמפיין מטורגט, שממוקד במחפשי עבודה פוטנציאליים. הקמפיין התחיל חזק, דיבר אל הקהל המיועד והביצועים היו טובים במיוחד, אבל לאחר זמן קצר הוא הגיע לעצירה מוחלטת. גוגל פסלה את כל המודעות שלנו.
עדכון למדיניות פרסום מותאם אישית: בתים, תעסוקה ואשראי
ללקוח שלנו יש מפעל, ולכן המיקום של העובדים הפוטנציאליים הוא בעל חשיבות עליונה. טרגוט מחפשי עבודה שגרים מחוץ לטווח נסיעה הגיוני היה מוביל לבזבוז תקציב יקר. כדי לפתור זאת, בתחילה טרגטנו את המיקוד של המפעל ורדיוס מסוים סביבו.
כשהבנו את הטעות שלנו, הסרנו מיד את המיקודים המטורגטים והחלפנו אותם בשמות היישוב בו נמצא המפעל פלוס רדיוס של 30 ק"מ סביבו – אותו רדיוס שהחלטנו עליו בהתחלה. היינו בטוחים שזה יפתור את הבעיה.
למרות המאמצים שלנו, הקמפיין עדיין היה תקוע. רק כשהסרנו את כל המיקודים המוחרגים ראינו שינוי. סוף סוף הצלחנו! יכולנו להריץ מודעות דרושים שמטרגטות מיקום ספציפי בלי שגוגל תסמן זאת כאפליה תעסוקתית. ניצחון בעמל רב שדרש תשומת לב לדקויות של המדיניות של גוגל אדס והדגים את חשיבות הבדיקה בעולם המתפתח במהירות של שיווק דיגיטלי והמדיניות של גוגל.