אחד הדברים הראשונים שאנו עושים כאשר אנחנו מתחילים לעבוד עם לקוח מסחרי חדש הוא לבדוק את עגלת הקניות באתר שלו. באופן כללי, עגלות הקניות כיום הרבה יותר טובים ממה שהיו בעבר, אך עדיין לרוב יש הרבה מקום לשיפור.

אחת הדרכים הטובות ביותר להדגים את הבעיה היא לעשות בדיקת שימושיות ולהראות את הווידאו לבעל עגלת הקניות ולצוות הפיתוח. דבר זה בדרך כלל מספיק על מנת לשכנע את כולם שישנה בעיה.

אולם, כעת ישנה דרך קצרה יותר. אם אתה צריך לשכנע אנשים לשפר את עגלת הקניות שלהם, נסה להראות להם הפרודיה הזאת על קניות מקוונות הנעשות כביכול בחיים האמיתיים.