לגוגל אדס (Google Ads) יש סוג מגניב של מודעה – מודעות לשיחות (call ad). זהו סוג של קמפיין חכם. כמשווקים מנוסים, אנחנו בדרך כלל נמנעים מאסטרטגיות אוטומטיות כמו קמפיינים חכמים, מפני שלגוגל יש יותר מדי שליטה לטעמנו. אבל, כשניסינו את מודעות לשיחות, התוצאות שראינו היה כל כך טובות שהן היו שוות את אובדן השליטה.

אז איך עשינו את זה?

שלב 1: יצירת קמפיין חדש.

שלב 2: לעשות משהו שאנחנו בדרך כלל לא ממליצים עליו. ליצור קמפיין בלי קביעת מטרות.

שלב 3: בחירת קמפיין חכם.

שלב 4: אפשר לבחור להשתמש בפרופיל עסק (בעבר: גוגל לעסק שלי), או שלא. אנחנו בוחרים שלא.

אפשר לקרוא כאן על איך להשתמש בפרופיל עסק

שלב 5: הזנו את שם העסק שלנו.

שלב 6: הזנו את כתובת האתר (לאו דווקא דף הבית, זה יכול להיות כל דף נחיתה). אנחנו ממליצים להעתיק ולהדביק מהדפדפן לשם הדיוק.

ואז, מקבלים תצוגה מקדימה כיצד תראה המודעה שלכם.

Preview of ad Google Call Ads

שלב 7: הקלקנו הבא ואז הקלקנו על "יותר שיחות".

select main advertising goal for Google call Ads

שלב 8: לכתוב את המודעה.

כדאי לכתוב אותה כמו מודעת טקסט מורחבת רגילה. אבל יש גם את האפשרות להוסיף תמונות בדומה למודעות רספונסיביות לרשת המדיה. שימו לב שאתם מוודאים שמספר הטלפון נכון.

תמיד אפשר לערוך את המודעה לאחר שיוצרים אותה.

write your ad for Google Call Ads

שלב 9: לבחור עד 10 "נושאים של מילות מפתח" (אפשר להוסיף עוד אחר כך).

add keyword themes for Google Call ads

שלב 10: לבחור את המיקומים שרוצים לטרגט.

location targeting Google Call Ads tutorial

אפשר גם להזין כתובת ולהשתמש בה כרדיוס, למשל 20 קילומטר סביב המשרד שלכם.

 

שלב 11: לקבוע תקציב.

גוגל תשמח להמליץ על תקציב נדיב, או שאפשר לקבוע את התקציב לבד. אנחנו ממליצים להתחיל עם תקציב גבוה יותר ממה שאתם באמת רוצים ולאט לאט לצמצם אותו ב-5% כל יום. מניסיוננו, קמפיינים שמתחילים בסכום גבוה יותר נוטים להצליח יותר.

select budget Google Call Ads Tutorial

שלב 12: לסקור ולערוך שינויים.

עברו על המודעה שלכם וודאו שהיא מביעה את מה שאתם רוצים שהיא תביע.

עכשיו סיימתם. אם אינכם מעוניינים להריץ את המודעה מייד, שימו לב שיש להשהות אותה.

check over your Google Ads call ad

רוצים לערוך את הקמפיין מאוחר יותר:

edit Google Ads call campaign

יש לגלול מטה עד שרואים:

edit Google Ads call ads
google ads call ads campaign preview
google ads call ads preview
google ads call ads preview
Google Call Ad preview

הגדרות פרופיל העסק

אם תבחרו ליצור את המודעה שלכם על ידי דליית מידע מפרופיל העסק שלכם בגוגל, יש כמה אפשרויות. כשתערכו את לוח הזמנים של המודעה, אם תבחרו "שעות פעילות" מהתפריט, גוגל תקבע את השעות באופן אוטומטי לפי שעות הפתיחה שהגדרתם לעסק שלכם בפרופיל. ניתן גם לקבוע שעות לפי בחירה, או להריץ את המודעה בכל זמן.

Business hours from Google My Business

וזהו זה. אנו מאחלים לכם קמפיין מוצלח. אם אתם מעוניינים בייעוץ חינם ממשווקים מנוסים, צרו איתנו קשר עכשיו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
פופולריים פוסטים
אפריל 20, 2020
מנועי חיפוש מובילים עם ממשק בעברית
אפריל 15, 2024
בדיחות פסח ושיווק דיגיטלי?
מאי 2, 2023
האם צ'ט ג'יפיטי יותר טוב מגוגל בארד?
נובמבר 26, 2022
מודעות לשיחות בגוגל אדס
נובמבר 14, 2022
טיפ מרקיטנג הכי טוב שיש לעסק לעסק
ספטמבר 2, 2012
שיווק וויראלי על גבי חמורים
מרץ 10, 2019
ניתוח החזר השקעה (ROI) על תשלום לפי לחיצה (PPC) בגוגל אדס​
אפריל 4, 2012
שמות מותגים בגוגל אדוורדס: ישראל לעומת ארה"ב
מרץ 29, 2023
התאמה רחבה למילות מפתח שליליות – טיפים לגוגל אדס שאולי אתם לא מכירים
ספטמבר 1, 2021
תקלה במודעות גוגל כאשר מוסיפים 50 מדינות כמקשה אחת
אחרונים פוסטים
יולי 8, 2025
ייבוא קמפיינים של מודעות גוגל לבינג – בעיית המיקוד הגיאוגרפי
יוני 28, 2024
האם מנועי החיפוש גוגל ובינג מסתירים את דו"ח האו"ם שמראה שאין רעב בעזה?
יוני 9, 2024
האם תהיתם אי-פעם איך גוגל תרגום עובד?
אפריל 15, 2024
בדיחות פסח ושיווק דיגיטלי?
פברואר 11, 2024
אזהרה: ניתוח מגדר דרך גוגל אנליטיקס (Google Analytics)
פברואר 11, 2024
מילות מפתח שליליות: מילת מפתח בודדת מול ביטוי בגוגל אדס ובינג אדס
פברואר 11, 2024
שליטה במדיניות של גוגל אדס: מקרה מבחן
פברואר 6, 2024
אסטרטגיה ניסויית בגוגל אדס
פברואר 6, 2024
חיסכון בזמן כשמטרגטים מדינות בגוגל אדס (Google Ads)
פברואר 5, 2024
שבע טעויות בניתוח תנועת גולשים
קטגוריות