לגוגל אדס (Google Ads) יש סוג מגניב של מודעה – מודעות לשיחות (call ad). זהו סוג של קמפיין חכם. כמשווקים מנוסים, אנחנו בדרך כלל נמנעים מאסטרטגיות אוטומטיות כמו קמפיינים חכמים, מפני שלגוגל יש יותר מדי שליטה לטעמנו. אבל, כשניסינו את מודעות לשיחות, התוצאות שראינו היה כל כך טובות שהן היו שוות את אובדן השליטה.
אז איך עשינו את זה?
שלב 1: יצירת קמפיין חדש.
שלב 2: לעשות משהו שאנחנו בדרך כלל לא ממליצים עליו. ליצור קמפיין בלי קביעת מטרות.
שלב 6: הזנו את כתובת האתר (לאו דווקא דף הבית, זה יכול להיות כל דף נחיתה). אנחנו ממליצים להעתיק ולהדביק מהדפדפן לשם הדיוק.
ואז, מקבלים תצוגה מקדימה כיצד תראה המודעה שלכם.
שלב 7: הקלקנו הבא ואז הקלקנו על "יותר שיחות".
שלב 8: לכתוב את המודעה.
כדאי לכתוב אותה כמו מודעת טקסט מורחבת רגילה. אבל יש גם את האפשרות להוסיף תמונות בדומה למודעות רספונסיביות לרשת המדיה. שימו לב שאתם מוודאים שמספר הטלפון נכון.
תמיד אפשר לערוך את המודעה לאחר שיוצרים אותה.
שלב 9: לבחור עד 10 "נושאים של מילות מפתח" (אפשר להוסיף עוד אחר כך).
שלב 10: לבחור את המיקומים שרוצים לטרגט.
אפשר גם להזין כתובת ולהשתמש בה כרדיוס, למשל 20 קילומטר סביב המשרד שלכם.
שלב 11: לקבוע תקציב.
גוגל תשמח להמליץ על תקציב נדיב, או שאפשר לקבוע את התקציב לבד. אנחנו ממליצים להתחיל עם תקציב גבוה יותר ממה שאתם באמת רוצים ולאט לאט לצמצם אותו ב-5% כל יום. מניסיוננו, קמפיינים שמתחילים בסכום גבוה יותר נוטים להצליח יותר.
שלב 12: לסקור ולערוך שינויים.
עברו על המודעה שלכם וודאו שהיא מביעה את מה שאתם רוצים שהיא תביע.
עכשיו סיימתם. אם אינכם מעוניינים להריץ את המודעה מייד, שימו לב שיש להשהות אותה.
רוצים לערוך את הקמפיין מאוחר יותר:
יש לגלול מטה עד שרואים:
הגדרות פרופיל העסק
אם תבחרו ליצור את המודעה שלכם על ידי דליית מידע מפרופיל העסק שלכם בגוגל, יש כמה אפשרויות. כשתערכו את לוח הזמנים של המודעה, אם תבחרו "שעות פעילות" מהתפריט, גוגל תקבע את השעות באופן אוטומטי לפי שעות הפתיחה שהגדרתם לעסק שלכם בפרופיל. ניתן גם לקבוע שעות לפי בחירה, או להריץ את המודעה בכל זמן.
וזהו זה. אנו מאחלים לכם קמפיין מוצלח. אם אתם מעוניינים בייעוץ חינם ממשווקים מנוסים, צרו איתנו קשר עכשיו.