רכיבה על חמורים המצוידים ב Wi-Fi בפארק התנ”כי: Fast Company
כאשר נתקלתי בו הוא שאל אותי כיצד הוא יכול למנף את התעניינות האנשים בחידוש זה לטובת התנועה באתר שלו.
אנשים רבים נוטים להתמקד בדרכים לעשיית שיווק וויראלי, אך רק מעטים שואלים את השאלה שהוא שאל.
בנוסף לניתוח סטנדרטי של מלות מפתח, לידים ועוד, המלצתי לו גם לערוך בדיקת AB שמטרתה היא השוואה בין שני דפי נחיתה והצבעה על דף הנחיתה בו קיימת המרות גדולה יותר.
קמפיין וויראלי מוצלח הוא הזדמנות לקבל את תוצאות בדיקת ה-AB במהירות. עליך רק לוודא שאתה מסנן את כל התנועה הלא רלוונטית, אחרת אתה עלול להגיע למסקנות שגויות.