יש כל כך הרבה ערוצים ופלטפורמו שמאפשרים מרקטינג דיגיטלי כיום. אחרי 20 שנות ניסיון בתחום, אני יודע אילו מהם הכי טובים עבור הלקוחות שלנו. אבל, זה לא אומר שהם יעבדו הכי טוב עבור חברת הB2B שלכם. לכן, הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לכם בהקשר של B2B זה לנסות. נסו פלטפורמות ואסטרטגיות שונות כדי לבדוק מה עובד הכי טוב.
מכיוון שאולי אין לכם את המשאבים לנסות את כולן בבת אחת, כדאי לתעדף. ברוב המקרים, פלטפורמת Google Ads תיתן לכם את התוצאות הכי טובות והכי מהירות, אז אני ממליץ להתחיל איתה לפני שמנסים ערוצים שונים.
אופטימיזציה לתעבורה אורגנית יכולה להניב החזר השקעה (ROI) נהדר, אבל אם אתם לא בנישה קטנה זה עלול לדרוש הרבה זמן ומשאבים.
אחרי שתתחילו את הקמפיינים שלכם בגוגל אדס, בחנו את החזר ההשקעה של פלטפורמות וערוצים אחרים. בדקו בקמפיינים בגוגל אדס אילו מודעות פועלות הכי טוב. השתמשו במודעות האלו בפלטפורמות האחרות כדי לבחון אותן יותר לעומק.
אם אתם מוגבלים בתקציב, השוו את החזר ההשקעה של הפלטפורמות החדשות והערוצים השונים להחזר ההשקעה בגוגל. זה יכול להנחות אתכם בקבלת החלטות לגבי תיעדוף תקציב.