התאמה רחבה למילות מפתח שליליות – טיפים לגוגל אדס שאולי אתם לא מכירים
כשמוסיפים מילת מפתח למסעי פרסום של גוגל או בינג, מנועי החיפוש כוללים באופן אוטומטי שגיאות כתיב וצורות רבים. עם זאת, אם מוסיפים את אותה מילה לרשימת מילות המפתח השליליות זה לא קורה:
אם רוצים גם את צורת הרבים, צריך להוסיף גם מילה זו.
אם לא רוצים שהמודעה תופיע כשמישהו כותב את מילת המפתח השלילית עם שגיאות כתיב אז צריך להוסיף גם את הצורות המשובשות.
לבינג אדס יש את אותן בעיות כמו גוגל אדס. אם לא רוצים להופיע עבור צורת רבים או שגיאות כתיב יש להוסיף אותן באופן ידני. זה כתוב במפורש בבינג
Single and Plural Negative Keywords on Google Ads
למה גוגל ובינג מכריחות אותנו להוסיף וריאציות וצורות
משובשות למילות מפתח שליליות ולא למילות מפתח רגילות?
התשובה שלהם היא
שהם לא רוצים בטעות להגביל את הקמפיינים שלנו ולהוביל לפחות חיפושים.
או שאולי זה פשוט
כדי להגדיל את הרווחים שלהם?