אחד הדברים הראשונים שאנו עושים כאשר אנחנו מתחילים לעבוד עם לקוח מסחרי חדש הוא לבדוק את עגלת הקניות באתר שלו. באופן כללי, עגלות הקניות כיום הרבה יותר טובים ממה שהיו בעבר, אך עדיין לרוב יש הרבה מקום לשיפור.

אחת הדרכים הטובות ביותר להדגים את הבעיה היא לעשות בדיקת שימושיות ולהראות את הווידאו לבעל עגלת הקניות ולצוות הפיתוח. דבר זה בדרך כלל מספיק על מנת לשכנע את כולם שישנה בעיה.

אולם, כעת ישנה דרך קצרה יותר. אם אתה צריך לשכנע אנשים לשפר את עגלת הקניות שלהם, נסה להראות להם הפרודיה הזאת על קניות מקוונות הנעשות כביכול בחיים האמיתיים. 

פופולריים פוסטים
אפריל 20, 2020
מנועי חיפוש מובילים עם ממשק בעברית
אפריל 15, 2024
בדיחות פסח ושיווק דיגיטלי?
מאי 2, 2023
האם צ'ט ג'יפיטי יותר טוב מגוגל בארד?
נובמבר 26, 2022
מודעות לשיחות בגוגל אדס
נובמבר 14, 2022
טיפ מרקיטנג הכי טוב שיש לעסק לעסק
ספטמבר 2, 2012
שיווק וויראלי על גבי חמורים
מרץ 10, 2019
ניתוח החזר השקעה (ROI) על תשלום לפי לחיצה (PPC) בגוגל אדס​
אפריל 4, 2012
שמות מותגים בגוגל אדוורדס: ישראל לעומת ארה"ב
ספטמבר 1, 2021
תקלה במודעות גוגל כאשר מוסיפים 50 מדינות כמקשה אחת
מרץ 29, 2023
התאמה רחבה למילות מפתח שליליות – טיפים לגוגל אדס שאולי אתם לא מכירים
אחרונים פוסטים
יולי 8, 2025
ייבוא קמפיינים של מודעות גוגל לבינג – בעיית המיקוד הגיאוגרפי
יוני 28, 2024
האם מנועי החיפוש גוגל ובינג מסתירים את דו"ח האו"ם שמראה שאין רעב בעזה?
יוני 9, 2024
האם תהיתם אי-פעם איך גוגל תרגום עובד?
אפריל 15, 2024
בדיחות פסח ושיווק דיגיטלי?
פברואר 11, 2024
אזהרה: ניתוח מגדר דרך גוגל אנליטיקס (Google Analytics)
פברואר 11, 2024
מילות מפתח שליליות: מילת מפתח בודדת מול ביטוי בגוגל אדס ובינג אדס
פברואר 11, 2024
שליטה במדיניות של גוגל אדס: מקרה מבחן
פברואר 6, 2024
אסטרטגיה ניסויית בגוגל אדס
פברואר 6, 2024
חיסכון בזמן כשמטרגטים מדינות בגוגל אדס (Google Ads)
פברואר 5, 2024
שבע טעויות בניתוח תנועת גולשים
קטגוריות