לשכן שלי, שיש בבעלותו כפר תנ”כי משוחזר, יש כשרון ליחסי ציבור. הוא היה הראשון בעולם לצייד את החמורים שלו ב Wi-Fi. 

להלן כמה מהכותרות שהוא קיבל:

אינטרנט לאלו שלא מוכנים לקום מהתחת:
The Times of Israel

חמורים הופכים לנקודות חמות של Wi-Fi בפארק ישראלי היסטורי:
The Los Angeles Times

רכיבה על חמורים המצוידים ב Wi-Fi בפארק התנ”כי:
Fast Company 

כאשר נתקלתי בו הוא שאל אותי כיצד הוא יכול למנף את התעניינות האנשים בחידוש זה לטובת התנועה באתר שלו. 

אנשים רבים נוטים להתמקד בדרכים לעשיית שיווק וויראלי, אך רק מעטים שואלים את השאלה שהוא שאל. 

בנוסף לניתוח סטנדרטי של מלות מפתח, לידים ועוד, המלצתי לו גם לערוך בדיקת AB שמטרתה היא השוואה בין שני דפי נחיתה והצבעה על דף הנחיתה בו קיימת המרות גדולה יותר.

קמפיין וויראלי מוצלח הוא הזדמנות לקבל את תוצאות בדיקת ה-AB במהירות. עליך רק לוודא שאתה מסנן את כל התנועה הלא רלוונטית, אחרת אתה עלול להגיע למסקנות שגויות.

גלישה באינטרנט בטאבלט המותקן על גבי חמור

ראוטר המותקן על צוואר החמור